کد خبر:۱۳۷۶۱۰
معاون هنري:
برگزاري هفتههاي فرهنگي از بهترين راههاي مقابله با جنگ نرم است
معاون هنري وزارت ارشاد با اشاره به هجمه فرهنگي كشورهاي غربي عليه نظام جمهوري اسلامي گفت: برگزاري هفته هاي فرهنگي از بهترين راههاي مقابله با جنگ نرم است.
به گزارش گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، حميد شاه آبادي شب گذشته در سالن اصلي تئاتر شهر استان كهگلويه و بويراحمد اظهار داشت: فكر ميكنم همه شما مطلع هستيد، هر از چند گاهي هجمهاي فرهنگي از كشورهاي ديگر حمله ميكند، كه ميزان آمادگي مردم در برابر اين هجمه متفاوت است؛ امروز در شرايطي هستيم كه مقام معظم رهبري آن را شبيخون فرهنگي ناميدهاند.
وي خاطر نشان كرد: اگر نسبت به فرهنگهاي خودي آگاهي داشته باشيم، قطعا به شكل ديگري با اين هجمهها برخورد ميكنيم و آمادگي بيشتري داريم. هفتههاي فرهنگي كه معاونت امور هنري آنها را در نظر گرفته پاسخي به همين شبيخونهاست.
معاون هنري وزارت ارشاد تصريح كرد: براي دفاع از فرهنگ بايد سراغ ابزارهاي مناسب برويم و شيوههاي دفاعيمان مبني بر مطالعات علمي و دقيق باشد.
شاه آبادي ادامه داد: اگر وزارت ارشاد به سراغ هفتههاي هنري رفته به اين دليل است كه يكي از بهترين راههاي مقابله با جنگ نرم است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا