کد خبر:۱۳۷۸۲۴
از فردا؛
نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان برپا ميشود
یازدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان با حضور 1400شرکت داخلی و خارجی از فردا تا هفتم مرداد در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برپا میشود.
به گزارش گروه اقتصادي «خبرگزاري دانشجو»، تامین و بهبود صنایع وابسته به ساختمان به منظور بهره وری حداکثری از ظرفیت ها برای ارائه در بازارهای هدف از رویکردهای نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اعلام شده است.
در این دوره از نمایشگاه 1400 شرکت معتبر و صاحب برند حضور می یابند که تعداد 1050 شرکت داخلی و 350 شرکت خارجی مي باشد و 17 درصد از نمایشگاه قبلی بیشتر است.
در نمایشگاه صنعت ساختمان، شرکت هایی از کره جنوبی، تایوان، امارات عربی متحده، هند، پاکستان، ایتالیا، فنلاند، ترکیه، چین، قزاقستان، عربستان، انگلیس، فرانسه، یونان، لهستان و شرکتی به نمایندگی از آمریکا محصولات خود را عرضه می کنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا