کد خبر:۱۳۸۱۵۵
گفتمان هنر و معماري در موزه هنر امام علي (ع) برگزار ميشود
نخستين گفتمان هنر و معماري به همت انجمن مفاخر معماري ايران و با همكاري موزه هنر امام علي (ع) برپا مي شود.
به گزارش گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، گفتمان «هنر و معماري» با هدف هم انديشي پيرامون مسايل و زمينه هاي مشترك شاخه هاي هنري و معماري در موزه هنر امام علي (ع) برگزار مي شود.
براساس اين گزارش، اين نشست، روز چهارشنبه 5 مردادماه از ساعت 16 تا19 در سرسراي نور موزه با حضور شهريار سيروس پژوهشگر هنر؛ ميرعمادي معمار و شهرساز و اعضاي انجمن و انديشمندان اين حوزه برپا ميشود و ثبت جهاني باغ ايراني موضوع نشست جاري خواهد بود.
باغ هاي ايراني به عنوان نخستين پرونده فراگير كه از طرف ايران به يونسكو معرفي شده و در سي و پنجمين نشست كميته ميراث جهاني در تيرماه سال جاري، به ثبت رسيده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا