کد خبر:۱۳۹۶۶۹
پذيرش دانشجوي ارشد بدون كنكور در دانشگاه اميركبير
دانشگاه صنعتي اميركبير در سال تحصيلي 92-91 دانشجويان ممتاز كارشناسي پيوسته ورودي سال 87 دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور را بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد پذيرش ميكند.
به گزارش خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، دانشجويان ممتاز كارشناسي بايد حداكثر در مدت هشت نيمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ ميانگين جزو 10 درصد برتر در بين دانشجويان هم رشته و هم ورودي خود باشند كه داشتن ميانگين كل بالاي 16 و حداقل 105 واحد گذرانده تا پايان نيمسال ششم از ديگر شرايط لازم در پذيرش بدون كنكور مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه اميركبير است.
متقاضيان بايد فرم مربوط به ثبت نام پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد بدون شركت در آزمون ورودي در سال تحصيلي 92-91 دانشگاه صنعتي اميركبير را از طريق سايت اينترنتي اين دانشگاه دريافت و در تاريخ هاي يكم تا 31 شهريورماه فرم هاي مربوطه را تكميل كنند.
بر اساس اين گزارش، به متقاضياني كه حد نصاب امتياز را كسب كنند پذيرش اوليه داده شده و نتيجه از طريق سايت اينترنتي دانشگاه اعلام مي شود.
خاطرنشان مي شود، پذيرش اوليه هيچگونه حقي براي متقاضي ايجاد نكرده و پذيرش قطعي منوط به ارائه مدارك مورد نياز و تأييد نهايي دانشگاه است.
لازم به ذكر است، متقاضياني كه جزء پذيرفته شدگان قطعي باشند نيازي به شركت در آزمون سراسري كارشناسي ارشد نداشته و در صورت فراغت از تحصيل تا شهريور ماه سال 91 مي توانند وارد دوره كارشناسي ارشد دانشگاه صنعتي اميركبير شوند.
لینک کپی شد
گزارش خطا