کد خبر:۱۳۹۸۲۶
ديدار استاندار فارس با آيات عظام ملك حسيني و حدائق
استاندار فارس با آيات عظام سيد كرامت الله ملك حسيني، نماينده ولي فقيه در كهگيلويه و بويراحمد و شيخ محمد رضا حدائق، دبير جامعه روحانيت استان فارس ديدار و گفتوگو كرد.
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، مهندس حسين صادق عابدين به همراه فرمانده سپاه فجر، فرمانده انتظامي استان فارس و مشاور استاندار در امور روحانيت و حوزه هاي علميه، با آيت الله سيد كرامت الله ملك حسيني، نماينده ولي فقيه در استان كهگيلويه و بويراحمد و مسئول حوزه علميه خان و آيت الله شيخ محمد رضا حدائق، دبير جامعه روحانيت استان فارس و مسئول حوزه علميه منصوريه شيراز ديدار و گفتوگو كرد.
وي در اين ديدار با اشاره به بركات معنوي ماه مبارك رمضان خاطرنشان كرد: مديريت ارشد استان فارس وحدت و همدلي را مهمترين عامل در مسير خدمتگزاري به مردم شريف استان فارس مي داند و تمام تلاش خود را براي تحقق منويات مقام معظم رهبري و بهره گيري از ديدگاه هاي علما و روحانيت برجسته استان فارس به كار خواهد گرفت.
استاندار فارس همچنين ابراز اميدواري كرد كه مجموعه مديريتي استان فارس در مسير برنامه ريزي و توسعه استان از ظرفيت علما و روحانيت معظم و برجسته فارس حد اكثر بهره گيري را داشته باشند.
لینک کپی شد
گزارش خطا