پدر شهید قیم: در دوران جنگ حتی امکانات اولیه نداشتیم، اما امروز به توانمندی رسیدهایم و نباید احساس ضعف کنیم
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پدر شهید قیم در این مراسم اظهار داشت که در سالهای دفاع مقدس، کل سپاه خوزستان تنها ۱۵ قبضه آرپیجی در اختیار داشت و بسیاری از عملیاتها با حداقل امکانات انجام میشد. وی افزود که در آن دوران، حملات به گونهای صورت میگرفت تا تانک، توپ و تجهیزات دشمن به غنیمت گرفته شود.
وی با اشاره به تفاوتهای دوران جنگ و امروز تصریح کرد که در آن روزها بسیاری از نیازهای کشور از خارج تأمین میشد، اما امروزه در بسیاری از حوزهها به توانمندی رسیدهایم.
پدر شهید قیم خاطرنشان کرد که با توجه به ظرفیتها و امکاناتی که امروز وجود دارد، نباید احساس ضعف کرد.
فرزند شهیدم مطیع امر رهبر بود
پدر شهید قیم در این مراسم اظهار داشت که فرزند شهیدش همواره مطیع امر رهبر بود.
وی همچنین به علاقه شدید فرزندش به شرکت در مراسم اربعین و خدمترسانی به زوار اشاره کرد.
این پدر گرانمایه در پایان خاطرنشان کرد که همنشینی با امام حسین (ع) بالاترین جایگاه است و این پیوند، در واقع معنای زندگی است.