کد خبر:۱۴۲۱۰۸۷
مخبر: قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد
مشاور و دستیار مقام معظم رهبری نوشت: بیانیه شورای همکاری، اشتباهی دوباره و همسویی با کسی است که امنیت منطقه را قربانی تجاوزگریهای خود کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در پی بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج فارس و همچنین در ادامه نقضهای مکرر بند اول تفاهم از سوی آمریکا و رژیم صهیونسیتی در صفحه شخصی خود نوشت:
بیانیه شورای همکاری، اشتباهی دوباره و همسویی با کسی است که امنیت منطقه را قربانی تجاوزگریهای خود کرده. قطبنمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد.
توافق چه با آمریکا و چه اقمار جنوب خلیج فارس، یک زنجیره است؛ یک حلقهاش که بشکند، کلِ زنجیره اش در آتش ذوب میشود.
لینک کپی شد
گزارش خطا