کد خبر:۱۴۲۱۳۴۷
ثبت «برنامه تولید سال ۱۴۰۵» در سامانه تجارت
بنا بر اعلام سامانه جامع تجارت، امکان ثبت «برنامه تولید سال ۱۴۰۵» در سامانه تجارت داخلی فعال شد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سامانه جامع تجارت اعلام کرده است: بر اساس مصوبات کمیته ارزی وزارت صمت، امکان ثبت سند برنامه تولید سال ۱۴۰۵ در این سامانه برای واحدهای تولیدی وزارت صمت که براساس فرمول فصل تابستان ، مشمول سهمیه نشدهاند ، فعال شده است.
بر این اساس، برای واحدهای مشمول، حداکثر تا ۳۰ درصد ظرفیت مندرج در پروانه بهرهبرداری به عنوان سهمیه ارزی فصل تابستان تعیین و اعمال خواهد شد.
ثبت این سند برای واحدهایی که در تابستان امسال سهمیه تولیدی دریافت کردهاند، در حال حاضر امکانپذیر نیست. سهمیه این واحدها در فصل تابستان ۱۴۰۵ بهصورت خودکار و بر اساس حداکثر سابقه واردات دو سال گذشته محاسبه و اعمال خواهد شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا