تقدیر استاندار قم از دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بابت پشتیبانی از استان قم در ایام جنگ تحمیلی سوم
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر بهنامجو؛ استاندار قم در پیامی از دکتر حسین ذوالفقاری؛ نماینده رئیسجمهور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بابت مساعدت و پشتیبانی از استان قم در دوران جنگ تحمیلی سوم تقدیر کرد.
در این پیام آمده است:
بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قم را از حمایتها، مساعدتها و همکاریهای ارزشمند جنابعالی در مقطع حساس و سرنوشتساز جنگ تحمیلی سوم ابراز میدارم.
بیتردید تدابیر مؤثر در نگاه مسئولانه حضرتعالی در پشتیبانی از استان در راستای تخصیص و واگذاری فوری خودروهای امانی به دستگاههای کاشف استان که تمام مراحل قانونی و تشریفات اداری مربوطه با رعایت کامل ضوابط و مقررات انجام پذیرفت؛ نقش بسزایی در استمرار مأموریتها، ارتقای آمادگی عملیاتی و حفظ انسجام اقدامات مقابلهای در حوزه مبارزه با موادمخدر ایفا خواهد کرد.
این همکاریهای ارزشمند، جلوهای روشن از تعهد، درایت و رویکرد راهبردی جنابعالی در حمایت از مأموریتهای ملی و استانی بوده و شایسته بالاترین مراتب تقدیر و امتنان است.
همچنین لازم میدانم از تلاشها و پیگیریهای حجتالسلام و المسلمین جناب آقای ابراهیم محمدی؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و همکاران محترم آن دبیرخانه که با اهتمام ویژه ضمینه تحقق و اجرای این اقدامات مؤثر را فراهم آوردهاند، صمیمانه قدردانی نمایم.
از درگاه خداوند متعال، دوام و توفیقات، سلامتی و سربلندی جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف متعالی کشور مسئلت دارم.