کد خبر:۱۴۲۱۷۴۸
در گفتوگو با SNNTV؛
کارشناس حقوق شهری: همسایه میتواند از ساختوساز غیرمجاز همسایه خود شکایت کند + فیلم
کارشناس حقوق شهری گفت: همسایه میتواند از ساختوساز غیرمجاز همسایه خود شکایت کند.
محمد وارسته در گفتوگو با SNNTV گفت: در صورت ساختوساز غیرمجاز، همسایگان میتوانند برای احقاق حقوق خود به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند.
وی افزود: حتی اگر شهرداری و کمیسیون ماده ۱۰۰ درباره ملک مورد نظر تصمیمگیری کرده باشند، این موضوع مانع از طرح شکایت همسایگان در دیوان عدالت اداری نخواهد بود.
لینک کپی شد
گزارش خطا