انفجارهای بامدادی در سیریک، قشم و بندرلنگه؛ نقض آتش بس و حمله آمریکا به چند نقطه در جنوب ایران + فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۱۹۷۳

انفجارهای بامدادی در سیریک، قشم و بندرلنگه؛ نقض آتش بس و حمله آمریکا به چند نقطه در جنوب ایران + فیلم

ارتش آمریکا بامداد امروز یکشنبه به قشم و سیریک و بندر لنگه (هرمزگان) حمله کرد.
تنگه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش خبرنگار مستقر در تنگه هرمز، مردم شهرستان‌های بندرلنگه، سیریک و جزیره قشم بامداد امروز را با شنیدن صدای چند انفجار آغاز کردند.

حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، ابتدا چند انفجار در شهرستان سیریک شنیده شد که طبق این گزارش، ناشی از اصابت پرتابه‌ها به سمت دکل مخابراتی در روستای تارویه سیریک بود. پس از آن، چند پرتابه به محدوده شهرستان قشم و بندرلنگه نیز اصابت کرد.

سنتکام دقایقی بعد اعلام کرد به دستور رئیس‌جمهور آمریکا، چند هدف در منطقه جنوب و سواحل جنوبی ایران مورد حمله قرار گرفته است.

سنتکام همچنین مدعی شد ایران با پهپاد تهاجمی، یک نفتکش با پرچم پاناما را در تنگه هرمز هدف قرار داده است.

طبق این گزارش، ارتش آمریکا بامداد امروز به ۵ منطقه در سیریک و قشم حمله کرد و سپاه پاسداران نیز ۸ هدف آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

نیروی دریایی سپاه پیش‌تر اعلام کرده بود عبور شناورها از تنگه هرمز فقط از مسیرهای تعیین‌شده و با هماهنگی ایران مجاز است.

کد ویدیو
پربازدیدترین آخرین اخبار