کد خبر:۱۶۸۲۰۰
برگزاري اولين نمايشگاه عكس «رابرت ويلسون» در تماشاخانه ايرانشهر
به مناسبت سيامين جشنواره بينالمللي تئاتر فجر، نمايشگاه عكس رابرت ويلسون، كارگردان آمريكايي در تماشاخانه ايرانشهر برپا ميشود.
به گزارش خبرنگار فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، اولين نمايشگاه عكس رابرت ويلسون، كارگردان نامدار آمريكايي در سي امين جشنواره بين المللي تئاتر فجر برپا خواهد شد.
اين نمايشگاه از ساعت 17 امروز، 5 بهمن ماه در سالن انتظار تماشاخانه ايرانشهر خانه هنرمندان برپا مي شود.
اميد هاشمي، از شاگردان و همكاران رابرت ويلسون، براي اولين بار اين آثار را در ايران به نمايش درخواهد آورد.
سي امين جشنواره بين المللي تئاتر فجر از 5 تا 22 بهمن ماه به دبيري رحمت اميني برگزار مي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا