حضور 88 نفر از دانشجویان بسيجي استان ایلام در گردهمایی «مهدي ياور»
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۲۲۸

حضور 88 نفر از دانشجویان بسيجي استان ایلام در گردهمایی «مهدي ياور»

88 نفر از دانشجويان بسيجي استان ايلام از روز گذشته برای شرکت در گردهمايي «مهدي ياور» به جمكران قم اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، 88 نفر از دانشجویان بسیجی ايلامي روز گذشته برای شرکت در گردهمایی 5000 نفری «مهدي ياور» که 12 و 13 بهمن ماه در جمکران برگزار می شود، به قم اعزام شدند.
 
چراغی، مسئول كانون قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویي ايلام در گفت‌وگو با  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در ایلام، در خصوص حضور 88 نفر از دانشجویان بسيجي استان ایلام در گردهمایی «مهدي ياور» تصريح كرد: برنامه های اجرایی در این گردهمایی دو روزه، کارگاه معارف مهدویت و برگزاری مراسم شادی به مناسبت به امامت رسیدن امام عصر (عج) است.
پربازدیدترین آخرین اخبار