کد خبر:۱۶۹۸۷۱
برترین بیمارستانهای شیراز در طرح اعتباربخشی فرهنگی معرفی شدند
برترین بیمارستانهای شیراز در طرح اعتباربخشی فرهنگی با حضور دکتر فرحناز ترکستانی، معاون فرهنگی- دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفي شدند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، برترین بیمارستان های شیراز، امروز در طرح «اعتباربخشی فرهنگی» با حضور دکتر فرحناز ترکستانی، معاون فرهنگی- دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در محل سالن 22 بهمن دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی و قدردانی شدند.
بیمارستان های شهید چمران، ابن سینا، شهید دستغیب، اعصاب و روان استاد محرری، قطب الدین، آنکولوژی امیر، حضرت زینب (س)، شهید رجایی، نمازی و حضرت علی اصغر(ع) در این رتبه بندی ها بیشترین امتیازات را دریافت کردند.
لینک کپی شد
گزارش خطا