ضاربان بانوان محجبه تهرانی بازداشت شدند/ آزادی یک ضارب با قید یک قبض تلفن!
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:
سخنگوی کمیسیون فرهنگی از بازداشت دو ضارب بانوان محجبه تهرانی که به خاطر امر به معروف مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند خبر داد و گفت ...
تعداد نظرات: ۱۴
کودک درون
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
همينه وقتي مسئولين خودشون نميدونند با اسلام چه رابطه اي دارند مردم ديگه تکليفشون روشنه .
سيد
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
خوب گويا همه چيز به خير گذشت!دوتا خانوم موردضرب وشتم قرار گرفتند والحمدلله ضارب دوم دستگيرشدو...
چرا مسئولين تا به حال اقدام مناسبي براي نبود چنين معظلي انجام نداند؟آيا تضعيف فعاليت هاي نيروي انتظامي درگشت ارشادتوسط بعضي ازمسئولين سبب تحقق چنين مسائلي نبوده؟آيا فقط نيروي انتظامي و قوه قهري بدون فعاليت فرهنگي مسئولين مربوطه اش مي تواند موثر واقع شود؟چرا انگشت کم کاري واتهام فقط به سمت نيروي انتظامي است(منکر کم کاري صورت گرفته درباره حادثه پونک نيستم)؟چرا مسئولين فرهنگي خيال ميکنند به وظيفه خود درباره عفاف وحجاب عمل نمودند چه درمجلس وچه دردولت؟ودر آخر چرا خود ما درباره خانواده ودوستان وجامعه پيرامون خود کم توجه هستيم ؟آيا مي توانيم پاسخي دربرار حق تعالي داشته باشيم؟
زهرا 53
-
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
دولت جديد حواسش را جمع کند که اين اتفاقات ديگر تکرار نشود واگه براي بي حجابي راي جمع کرده باشد ملت مومن و ولايت مدار بيدار و هوشيار هستند اجازه ي چنين کارهائي را نخواهند داد. و يک زنگ خطريست براي رئيس جمهور آينده -جهت يادآوري نام رئيس جمهورمنتخب دوره ي يازدهم (حسن فريدون) ميباشد وفقط بخاطر ملبس به روحانيت به اسم حسن روحاني ناميده ميشوند.
ندوشن
-
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام. اسم رئيس جمهور جديد در شناسنامه حسن روحاني است و ايشان براي داشتن يک نام خانوادگي پرمحتوا و تف به ريايي و عوام فريب (البته از نظر بنده)، اسمشون رو از فريدون به روحاني عوض کردن.
بدون نام
-
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
خدا به اين بانوي ايراني جزاي خير دهد. حزب الهي ها هميشه تاريخ مظلوم بوده اند و هستند و خواهند بود حتي اگر در راس قدرت باشند
---
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
از کران تا به کران دولت جور است ولي.
از ازل تا به ابد فرصت درويشان است.

دولت جور= رنجهاي حاصله از فتن در زمان غيبت و حکومت هواي نفس بر دلهاي ناپاک.
رهگذر
-
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
در جمهوري اسلامي همه آزادند جز حزب اللهي!
شهيد آويني
ميثم
-
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
قبض تلفن . خنده داره. اونم براي اين جرم.
چه وضعي خواهيم داشت از اين به بعد.
داستان سنگ بسته و سگ باز.
سفيران بصير علوي
-
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
متاسفانه در جامعه اي که دو از دموکراسي و ازادي زده ميشود ازادي فقط در بعد منفي و فقط براي عده اي ارازل و اوباش و براي بي بند و باري فراهم است که واقعا يک درد بزرگ است. اگرچه امر به معروف و نهي از منکر تابع شرايطي است و هرجا و هرکسي را نميشود امر به معروف يا نهي از منکر کرد اما اين اقدام نيروي انتظامي واقعا تاسف آور است! بجاي اينکه مدافع محجبه ها باشيم از ضاربين حمايت مي شود...!
قطعا امت حزب الله خواستار اقدام و برخورد قاطع نيروي انتظامي و قوه قضادئيه با اينگونه پرونده ها است. روزي بي بند و باري در اين جامعه ضد فرهنگ بود و متاسفانه به سمتي داريم حرکت مي کنيم که حجاب و عفت براي جامعه ضدفرهنگ تلقي مي شود!!!! محجبه مي شود امل و بي حجاب و درختران خياباني ميشوند اند کلاس و فرهنگ و شعور درک متمدن!
محمد
-
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
عجب شير تو شيري شده (شما بخونيد خ ت خ)
بابا کسي نيست جلوي اينا رو بگيره؟؟؟

با يه قبضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض
اينجاست که بايد اونايي که ميگن روحاني مچکريم بلند بلند فرياد بزنن که: نيروي انتظامي تشکر تشکر
نيما
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حالا بايد گفت، روحاني مچکريم!
تازه اول کار اعتدال بازيه
آشنا
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دوستان مشکل ريشه ايه متاسفانه تفکرات اسلامي چند سالي مي شه که مورد بي توجهيه تازه کجاهاشو ديدين وضع از اينم بتر ميشه !!!
بدون نام
-
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
الحمدلله هنوز هم هستند در جامعه مادي شده ما که دستورات الهي را اجرا مي کنند. اجرشان با حضرت زهرا(س) انشاءاله ما هم توفيق امر به معروف و کتک خوردن را به دست آوريم.
متأسفانه نيروي انتظامي در اين زمينه خوب عمل نکرده!
زهرا
-
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
با کتک خردن شما که چيزي درست نميشه خيلي ها با بهترين روش ها امر به معروف ميکنن و تاثير هم ميذارن ولي کتک نميخورن راه درست هم همينه که واسه امر به معروف و نهي از منکر از راهش وارد شد...
يا علي(ع)
ارسال نظرات
آخرین اخبار