آخرین اخبار:
کد خبر:۲۵۵۰۹۶
در کنفرانس «حرفه‌گرایی در روابط عمومی»

فعالان سه حوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات گرد هم می‌آیند

نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌‌گرایی در روابط عمومی با عنوان اصلیِ «رسانه و تبلیغات» بیست‌‌ونهم مهرماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.
فعالان سه حوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات گرد هم می‌آیند

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، در این کنفرانس یک ‌روزه، دست‌اندرکاران و فعالان سه حوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات برای شناخت مرزهای مشترک و مشابه حوزه فعالیت یکدیگر به بحث و بررسی می‌نشینند.
 
سه نهاد روابط عمومی، تبلیغات و رسانه به رغم نقاط اشتراک فراوان و توان نقش‌آفرینی مؤثر در کسب موفقیت‌های سازمانی، همواره در تعامل با یکدیگر دچار مسایل و مشکلات عدیده‌ای بوده‌اند. برهمین اساس تلاش می‌شود با برگزاری این کنفرانس برای یافتن و یا ایجاد یک پهنه واحد که در گستره آن فعالان هر سه حوزه بتوانند در عین پایبندی به اصول حرفه‌ای خود از عملکرد و دستاوردهای سایر حوزه‌ها نیز بهره‌مند شوند، نظرهای کارشناسانه و مشاوره‌های علمی و تجربی مفیدی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

 

بدون تردید هم‌افزایی و تعامل سازنده گروه‌های حرفه‌ای فوق، علاوه بر این‌که مانع به هدر رفتن انرژی‌های گرو‌ه‌های مرجع حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه خواهد شد، دستیابی به پروتکل و آیین‌نامه‌های توافق شده بر سر انجام وظایف مشخص را میسر می‌کند و موجب هدایت صحیح منابع موجود در بخش‌های مربوطه سازمانی می‌شود.

 

این کنفرانس دارای دو محور اصلی با عنوان «روابط‌ عمومی و رسانه» و «روابط عمومی و تبلیغات» است که هر یک چند محور فرعی خواهند داشت و تمام کسانی که به یکی از سه حوزه اشاره شده علاقه‌مندند یا در آن فعالیت می‌کنند، می‌توانند در آن شرکت کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار