به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، در این کنفرانس یک روزه، دستاندرکاران و فعالان سه حوزه روابطعمومی، رسانه و تبلیغات برای شناخت مرزهای مشترک و مشابه حوزه فعالیت یکدیگر به بحث و بررسی مینشینند.
سه نهاد روابط عمومی، تبلیغات و رسانه به رغم نقاط اشتراک فراوان و توان نقشآفرینی مؤثر در کسب موفقیتهای سازمانی، همواره در تعامل با یکدیگر دچار مسایل و مشکلات عدیدهای بودهاند. برهمین اساس تلاش میشود با برگزاری این کنفرانس برای یافتن و یا ایجاد یک پهنه واحد که در گستره آن فعالان هر سه حوزه بتوانند در عین پایبندی به اصول حرفهای خود از عملکرد و دستاوردهای سایر حوزهها نیز بهرهمند شوند، نظرهای کارشناسانه و مشاورههای علمی و تجربی مفیدی در اختیار شرکتکنندگان قرار گیرد.
بدون تردید همافزایی و تعامل سازنده گروههای حرفهای فوق، علاوه بر اینکه مانع به هدر رفتن انرژیهای گروههای مرجع حوزههای روابطعمومی، تبلیغات و رسانه خواهد شد، دستیابی به پروتکل و آییننامههای توافق شده بر سر انجام وظایف مشخص را میسر میکند و موجب هدایت صحیح منابع موجود در بخشهای مربوطه سازمانی میشود.
این کنفرانس دارای دو محور اصلی با عنوان «روابط عمومی و رسانه» و «روابط عمومی و تبلیغات» است که هر یک چند محور فرعی خواهند داشت و تمام کسانی که به یکی از سه حوزه اشاره شده علاقهمندند یا در آن فعالیت میکنند، میتوانند در آن شرکت کنند.