آخرین اخبار:
کد خبر:۲۶۹۱۷۴
نجفی در پایش:

بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم، دو پک هم آنها بزنند، چه مشکلی دارد؟/ تخصص مرعشی، قلیان است!

رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره محدودیت ها برای مصرف قلیان، توسط خانم ها هم گفت: با این مخالفم، حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم ...
بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم، دو پک هم آنها بزنند، چه مشکلی دارد؟/ تخصص مرعشی، قلیان است!

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی«خبرگزاری دانشجو»، محمدعلی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در برنامه پایش در برابر پرسش های متنوعی قرار گرفت که یکی از آنها بحث امضاهای طلایی در سازمان میراث فرهنگی بود مبنی بر اینکه برای ارائه قلیان به مردم در اماکن عمومی اگر مجوز از میراث فرهنگی اخذ شده باشد دیگر هیچ مشکلی برای عرضه قلیان به خانم ها و آقایان وجود نخواهد داشت، نجفی در پاسخ گفت: من این قول را می دهم که تا 2 ماه آینده تمام ضوابط مجوزها را روی سایت سازمان میراث فرهنگی بگذاریم تا علت دریافت یا عدم دریافت مجوزها توسط افراد، مشخص و شفاف شود، دیگر امضاهای طلایی وجود نخواهد داشت.

 

موافق قلیانم / چقدر امکان نفس کشیدن برای مردم گذاشتیم؟

 

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: موافق قلیانم در محیط های مشخص با استانداردهای کافی. ببینید چقدر امکان تحرک، تفریح و حتی نفس کشیدن برای مردم باقی گذاشته ایم؟ نمی گویم هر رستورانی، سرو شود.

 

وی ادامه داد: جلوی قلیان را بگیریم همراه با قلیان چیزهای دیگری هم وارد فضای خانه می شود.

 

نجفی درباره محدودیت ها برای مصرف قلیان، توسط خانم ها هم گفت: با این مخالفم، حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم دو پک هم آنها بزنند چه مشکلی دارد؟ می دانم خیلی ها با حرفهای من مخالف هستند اما ببینیم مجموع محدودیت ها قابل دفاع هستند؟ اگر نبود بدانیم بعضی محدودیت ها را زیاد به مردم تحمیل می کنیم و در تصمیمات، تردید کنیم.

 

اگر بناست قلیان باشد بین زن و مرد تفاوت نباشد

 

وی افزود: علما می گویند هر چیز که منع می کنید انسان حریص می شود، اگر این را ملاک تصمیم گیری بگذاریم شاید به این نتیجه برسیم بعضی تصمیمات قبلی اشتباه بوده است.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: اگر بناست، قلیان باشد برای زن و مرد نباید تفاوت باشد.

 

نجفی با اشاره به واکنش های موافق و مخالفی که از سوی مردم در برنامه درباره اظهار نظرش در خصوص قلیان اعلام شد، پیشنهاد داد تا تلویزیون نظرسنجی درباره قلیان بگذارد.

 

تخصص مرعشی، قلیان است!

 

مجری برنامه هم از نجفی پرسید اگر موضوع یکی از برنامه های «مناظره» که جمعه ها از شبکه یک سیما پخش می شود را به «قلیان» اختصاص دهیم شما می آیید؟ که رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم پاسخ داد: تخصص من قلیان نیست، تخصص آقای مرعشی (رئیس سازمان میراث فرهنگی در دولت هشتم)، قلیان است ایشان را دعوت کنید!

 

هتل ها در دنیا از فروش مشروب پول درمی آورند

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره اینکه در دنیا هتل ها فقط از اشغال تخت، درآمد کسب نمی کنند اما در ایران تنها محدود به اشغال تخت است، گفت: ما محدودیت های فرهنگی و شرعی داریم.

 

وی اضافه کرد: هتل ها در دنیا از فروش مشروب پول درمی آورند. ما باید از شرایط دیگری مثل فروشگاه ها در هتل ها بهره ببریم.

 

شیردال را 950 هزار دلار می خواستند بفروشند

 

معاون رئیس جمهور درباره جام شیردال که آمریکا از یک قاچاقچی عتیقه به دست آورده و آن را به ایران بازگردانده است، گفت: شیردال، ولو اینکه تقلبی باشد اقدامی حاصل از حسن نیت آمریکا باید تلقی کنیم این جام، در سال 2003 توسط آمریکایی ها ضبط شده و 3 کارشناس آمریکایی، حکم اصل بودن آن را داده اند.

 

نجفی ادامه داد: قرار بوده این جام شیردال را 950 هزار دلار بفروشند، در هر صورت، قدمت آن را کارشناسان داخلی در دست بررسی دارند. اما اینکه شیئی بوده و این را از روی آن ساخته باشند درست نیست.

 

تصویب بدون برنامه ریزی 1167 منطقه گردشگری در سفرهای استانی

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص اوضاع نابسامان مناطق نمونه گردشگری نیز گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، توان مشورت دادن برای سرمایه گذاری را نداشته است 1167 منطقه نمونه گردشگری را در سفرهای استانی رئیس جمهور تصویب کردند که معلوم است بدون محاسبه و برنامه ریزی بوده است.

 

نجفی افزود: دستور داده ام کمیته ای اینها را بررسی کند و آنهایی که ظرفیت ندارد را خارج کنند. 150 منطقه نمونه با امکانات موجود کفایت می کرد.

 

تشکیل کمیته های گردشگری با 12 ارگان

 

وی در خصوص همکاری های مشترک با دستگاه هایی که عملکرد مکمل گردشگری دارند، گفت: می خواهیم با 12 ارگان، کمیته مشترک گردشگری تشکیل دهیم.

 

معاون رئیس جمهور درباره آمارهای گردشگری و به کار بردن الفاظی چون نفر - سفر هم گفت: اصلاً آمارها را قبول ندارم اشکالات اساسی دارد، در دنیا تعاریف استاندارد برای گردشگری و حساب های اقماری وجود دارد.

 

نجفی اضافه کرد: از دو گروه خواهش کرده ام که در این زمینه برنامه و روش بدهند تا یک سال آینده، آمار دقیق گردشگر خارجی و داخلی بدهیم. درباره آمار گردشگری خارجی در سال گذشته هم جای شک و شبهه وجود دارد.

 

دغدغه کمبود سرویس بهداشتی و نبود مدل فرنگی آن در جاده ها

وی مصوبه احداث سرویس های بهداشتی در جاده ها را متعلق به سال 86 اعلام کرد و گفت: در اجرا این مصوبه ناموفق بوده است، بخشی ساخته شده اما پیش بینی نشده که چه کسی آن را تحویل بگیرد و اداره کند.

 

وی افزود: تعداد سرویس های بهداشتی کم است و سرویس بهداشتی فرنگی وجود ندارد در حالی که بخشی از گردشگران از این نوع، استفاده می کنند.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: این هم یکی از مسائلی است که باید حل شود و اتفاقاً هفته پیش به یکی از معاونان نوشتم که کمیته ای تشکیل و مسئله سرویس بهداشتی حل شود.

 

برند و شعار گردشگری قرار است تعیین کنیم

 

نجفی تصریح کرد: باید شعار و برند گردشگری در دنیا داشته باشیم در همین زمینه کمیته ای تشکیل داده ایم که انشاء الله بودجه را بگیریم و تبلیغات گردشگری ایران را در دنیا انجام دهیم.

 

وی افزود: باید امنیت کشورمان را به خارجی ها معرفی کنیم. دولت باید سرمایه گذاری وسیعتری در این زمینه داشته باشد. در همه دنیا می گویند تعامل بخش خصوصی و دولتی باعث رونق گردشگری می شود.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره بودجه گردشگری نیز گفت: آنچه در بودجه امسال است اصلاً به گردشگری، جدی نگاه نشده است از حالا به بعد این جدیت آغاز می شود.

 

نجفی ادامه داد: گردشگری بدون صرف بودجه های اولیه رونق نمی گیرد اول، دولت باید امکانات و شرایطی را فراهم کند سپس بخش خصوص را فرا بخواند.

 

وی تأکید کرد: از اول انقلاب، شعار اقتصاد بدون نفت را مطرح کردیم و گامی برای گردشگری باید برداشته می شد اما بی تفاوت از کنار آن گذشتیم. گردشگری فقط اقتصادی نیست فرهنگی هم هست موجب تعامل و صلح و دوستی می شود متأسفانه از همه اینها غفلت کردیم، کشور همسایه ما ترکیه سال گذشته 29 میلیون گردشگر خارجی داشته است، باید زنجیره فعالیت ها در گردشگری از بدو ورود گردشگر تا لحظه خروج، به خوبی عمل کند هر حلقه ای، بد عمل کند کل جریان را از بین می برد.

 

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره مشکل حقوق های عقب افتاده کارکنان این سازمان نیز تصریح کرد: 1500 نفر از 8000 نفر کارکنان ما مازاد هستند و فعلاً پستی برای آنها نداریم 60 درصد کارکنان ما استخدام قراردادی هستند. مسئله حقوق در سازمان میراث فرهنگی، معضلی است و شرمنده کارکنان هستم.

 

نجفی افزود: ولی من 2 ماه است که وارد سازمان شده ام امیدوارم بتوانم مجوز بگیرم قراردادی ها را رسمی کنیم. در استانها هم مشکل بودجه استانی داریم و درست است که بعضی نیروهای ما حقوق دریافت نکرده اند ظرف یکی دو ماه آینده اینها را حل می کنیم.

 

اجازه می دهیم بناهای تاریخی را رستوران و هتل کنند

 

وی درباره مشکل مالکان بناهای تاریخی که برای فروش با مشکل مواجه هستند، گفت: در مناطق مختلف کشور، بناهای تاریخی متعدد داریم می توانند مالکان، ساخت و ساز در آن انجام دهند اما زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری. سازمان میراث فرهنگی بودجه ای برای خرید همه این بناها ندارد. راه حل این است که بودجه عمرانی سازمان را بالا ببریم و ساخت و ساز در چهارچوب میراث فرهنگی را توسعه دهیم.

 

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: اجازه می دهیم بنای تاریخی را رستوران و هتل کنند در یزد و کاشان نمونه هایی داریم که از بناهای تاریخی، استفاده تجاری کرده اند. بخش خصوصی هم در این زمینه به صندوق احیا در زیرمجموعه میراث فرهنگی مراجعه کند.

 

نجفی گفت: برای اینکه بناهای تاریخی حفظ شوند باید زندگی در آنها جریان داشته باشد و باید گروه های طرفدار میراث فرهنگی را فعال کنیم و میراث فرهنگی دارای عقبه اجتماعی شود.

 

موزه ها باید هیئت امنایی شوند

وی به قانونی در زمینه اداره موزه ها به صورت هیئت امنایی اشاره کرد و گفت: متأسفانه این قانون اجرا نشده است. شدیداً موافق اجرای آن هستم.

معاون رئیس جمهور افزود: باید افراد فرهنگی در هیئت امنا قرار گیرند نه کسانی که دنبال پول درآوردن هستند.

تا چه زمانی باید در صنایع دستی «قلمدان» تولید شود؟

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی را صنایع فرهنگی خواند و گفت: باید کاری کرد که صنایع دستی قدرت رقابت پیدا کند و با نیازهای روز جامعه، پیش رود. تا چه زمانی باید قلمدان تولید شود؟

نجفی اضافه کرد: باید ظرفیت و کیفیت را بالا برد. باید به وضعیت هنرمندان صنایع دستی رسیدگی کنیم تا انتقال هنر به نسل های جدید از بین نرود.

 

وی با بیان اینکه صنایع دستی، ضعیف ترین حلقه صنعت نیست، گفت: با انتخاب معاون جدید صنایع دستی امیدوارم تحولی ایجاد شود. مسائل بیمه، پرداخت وام های کم بهره و برند صنایع دستی، کارهایی است که باید انجام دهیم.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص گله مندی هنرمندان در خصوص ارائه تسهیلات بانکی پاسخ داد: سقف تسهیلات برای صنایع دستی پر شده است اما اخیراً در دولت مصوبه ای داشتیم که تمام تسهیلات بخش صنعت، به گردشگری و صنایع دستی نیز تعلق بگیرد.

 

معاون رئیس جمهور درباره صنایع دستی چینی در ایران نیز گفت: اشکالی است که وجود دارد ضوابطی برای ورود این کالاها باید اعمال شود. با این کار باعث شده ایم سلیقه مردم هم تغییر کند.

تمام راه ابریشم احیا می شود

 

نجفی از برنامه ریزی برای احیای تمام راه ابریشم خبر داد و گفت: این اقدام برای نگهداری بهتر کاروانسراها و ... در این راه است.

 

وی ادامه داد: سرمایه گذاران مرمت را زیر نظر میراث فرهنگی انجام می دهند و میراث فرهنگی بناها را اجاره درازمدت 40 و 50 ساله می دهد که فرمول دارد.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که گزینه اول رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم بود، درباره علاقه اش به میراث و آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش را دوست دارم به خصوص از لطفی که دوستان دارند اما آموزش و پرورش سخت تر بود. به مسائل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم خیلی بیشتر از گذشته علاقمند شده ام. این 2 ماه هم صرف وضعیت فعلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انتخاب همکارانم در این سازمان، شده است.

 

نجفی در این برنامه، پست الکترونیکی شخصی خود را هم اعلام کرد تا مخاطبان بتوانند با وی در ارتباط باشند.
 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
شكوفه
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
گل بود و به سيزه نيز آراسته شد!
35
3
حميد
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
خدابه خيرکند
29
4
بدون نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
ميراث فرهنگي ما قليان و هتل همراه با سرو مشروب و ... نيستند،مکتب ايراني اسلامي ما اين ها را برنميتابد شما اگر دنبال کسب درآمد گردشگري با حرام هستيد راه را اشتباه رفتيد.مکتب ما اسلام و ميراث فرهنگي ما خون شهداست. فرهنگ اسلام را پياده کنيد تا دنيا در طلب آن صف بکشند نه قليان و شراب را....
21
3
کوچکترين سرباز
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
يکي بگيره اينو!!!
نکنه فکر کردن واقعا اينجا تگزاسه؟؟؟!!!
ميگم اجازه ميده بقيه هم با دخترخانم يا خانم ايشون برن قهوه خونه قليون بکشن؟؟؟!!!
23
4
رضا
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
روحاني متشکريم! :D
15
13
mmm
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
اشتباهي مثبت دادم............
مريم
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
به چي مي خواد برسه؟ مي خواد ثابت كنه كه خيلي متجدد فكر مي كنه؟ با كشيدن زنان به سمت قليان و دخانيات مي خواد نشون بده كه روشن فكره..
20
5
بدون نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
بازهم يک "اصلاح طلب" ، اعتدالگرا" ، نمي دونم ديگه چي اسم خودشونو گذاشته اند ، يک بدبختي را که يک کلمه اي به آنها گفت و به مذاق آنها خوش نيامده است ، فورا آدرس مي خواهند براي ترور! راستي خومونيم ما ، اين لفظ "افراطي" هم معني خيلي بدي نداره ها!
در باره زندگي با اين جماعت در کتب قديمه آورده اند:
در چمنزاري خرها و زنبورها در کنار هم زندگي مي کردند. روزي از روزها خري براي خوردن علف به چمنزاري مي آيد و مشغول خوردن مي شود. از قضا، گل کوچکي را که زنبوري در بين گلهاي کوچکش مشغول مکيدن شيره بود، مي کند و مشغول جويدن آن بودکه زنبور بيچاره که خود را بين دندانهاي خر اسير و مردني مي بيند، زبان خر را نيش مي زند تا جانش را نجات بدهد. خلاصه تا خر دهان باز مي کند ، او نيز از لاي دندانهايش بيرون مي پرد و خود ر
1
7
نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
اين آقا چرا اينقدر تو آفسايده!
18
3
زهرا
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۷
اتفاقا کاملا داره در راستاي اهداف دولت راستگويان پيش ميره!! ظاهرا که شما تو آفسايدي!
علي طهماسب پور
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
اگر مشائي اين حرف رو مي زد خدائي چه کارش مي کردن
16
4
بدون نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
هر دم از اين باغ بري ميرسد....
18
1
بدون نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
آقاي روحاني تحويل بگير.....
24
1
من
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
اين آقا سلامت عقلي داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
21
3
mmm
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
خدا خيرتون بده نمايندگان مجلس..... اگه اين وزير اموزش وپرورش ميشد چه بلايي برسر مدارس مي اورد......اون موقع بايد هرروز صبح به جاي کتاب قليون مي برديم مدرسه!!!!!!!!!!!!!!
18
3
بدون نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
واقعا اگه قليون آزاده
چه فرقي بين زن و مرد وجود داره؟؟؟؟
3
17
بدون نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
دکتر کوچک زاده:
اصولگرايان تحت مديريت هاشمي رفسنجاني
وارد مسابقه فحاشي به احمدي نژاد شدند

در فضاي سياسي انتخابات، اتفاق خاصي رخ نداده بود
8 سال دروغگويي و تهمت‌زدن و ... زمينه ساز اين نتيجه بود
در 8 سال قبل، کسي که موفق شده بود در انتخاباتي با مشارکت 83 درصدي،
24 ميليون راي مردم را به دست آورد،
آماج انواع تهمت‌ها، فحاشي‌ها و دروغ بستن‌ها شده بود
کوه هم باشد در مقابل اين هجمه شديد، خدشه‌دار مي‌شود
امثال آقايان توکلي و مطهري و ديگران خوب خدمتي به آقاي هاشمي کردند

http://nocutpress.com/fa/news/4157
16
3
مهندس سيد حسين فدايي امام خامنه اي
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
بله خوب وقتي مداح هاي عزيز و فانتزي هاي جوانان ما اين ميشه که قليون بکشن به خصوص دانشجوها و متاسفانه خانم ها تو ملا عام زمان قاجار تو ذهن ادم تداعي ميشه که يک سري همسران ارباب ها اهل قليون کشيدن بودن و خلاصه جزء کاراي مهمشون بود ...
توصيه مي کنم يه مستند بسازيد جهت گزارش تحليلي از رواج قليان و گرايش جنس مونث به اين معضل
شب ها تو اراک پارک شهيد باهنر ديدني هست اگه خواستيد بيايد اينجا ببينيد و گريه کنيد به حال جووناي اين مملکت که به دست سياستمداراني چون دايي اين اقاي نجفي به اين روز افتادن تا از سياست سرشونو بکشن بيرون و برنامه هاي سياسي خودشون رو در جههت از بين بردن دين از سياست جلو ببرن...
9
3
نيما
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
اين آقا با اين طرز تفکر مي خواست وزير آموزش و پرورش بشه؟!!!!!!!
21
2
بدون نام
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶
وقتي پزشکان و کارشناسان ضرر دود قليان را از سيگار بدتر ميدانند (و هرچيزي که عقل حکم به ضرر ان کند شرع هم حکم ميکند )با اين اظهار نظر عجيب پس احتمالا چندي بعد خواهد گفت حالا دو پک ترياک هم بزنيم دو پک شيره و حشيش و بنگ و جرس و شيشه و هروئين و اکس هم بزنيم چه ميشود!!!!!!
16
2
ابوالفضل
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹
مي گم بياييم مراکز مختلفي مثل شيرکش خونه ، قمارخانه ، کاواره و ... را خودمان بزنيم تا يک وقت نکنه به توي خانه ها بياد و فساد بيشتري داشته باشه !
آخه چون منع کنيم مردم حريصتر مي شوند. در ضمن بين زن و مرد هم فرقي نمي کنه همه مي توانند استفاده کنند.
14
2
حامد
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵
کاش ميشد از همينجا چندتا فحش آبدار نثار اين حضرت آقا کرد...
18
4
شيدا
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
حاشا به غيرتت..
روحاني مچککريم!!
نمرديم معناي آزادي رو هم فهميديم..
20
2
اقا محمد
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹
بابا يکي ايشون رو بگيره چند دقيقه ديگه وقت بديد ميگه...
25
4
سيد رضا
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸
چي بگم والا
به نظرم بهترين کاري که ايشون ميتونن بکنن ادامه رياضي درس دادنشونه و گرنه فرهنگ ...
آخه اين چه جمله ايه؟!!!
"شيردال، ولو اينکه تقلبي باشد اقدامي حاصل از حسن نيت آمريکا بايد تلقي کنيم"
34
2
ميلاد
-
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۹
خدا بخير کنه گفتوگوي تمدن (شخم فرهنگي) جديد در راه است...!
43
7
موري
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴
به خدا يه نفر پيدا شد ما مردم رو درک کنه دمت گرم به قرآن گل گفتي.اگر اين قليون رو بر دارن امکان داره جوونا دنبال چيزايه ديگه برن يه خورده فکر کنيد که داريد چيکار ميکنيد.
10
49
امير
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
شما درست مي فرماييد، ما بايد تا وقتي احتمال مرگ هست اجازه تب کردن بدهيم...مثلا چون امروز مواد مخدر خطرناک موجود هست ما به قليون کشيدن رضايت بدهيم، فردا هم که مواد خطرناک تر به دستمون رسيد اجازه بديم مردم شيشه و کراک رو مصرف کنن وگرنه ممکنه برن سراغ چيزهاي خطرناک...
مهران
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
مردم
فرزند ايران
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۲
ما رو بيبين به چه روزي افتاديم که يه عده معلوم الحال متصديان فرهنگ کشورمون شدن، ديگه شورش رو در آوردن تو اين چند وقت...
21
2
yt
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۶
رئيس ميراث فرهنگي ما رو باش.ته بد آموزيه.واقعا متاسفم.هم براي تو و هم کسي که تو رو آورده سر کار
29
2
جوان سيستم
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
اصلا اين برادر تا به حال به چيزهايي مثل سلامتي مردم و حذف مسائل غير فرهنگي به جاي پول در آوردن از اونها مثل قليان و حفظ و حفاظت از تاريخ و فرهنگ فکر کردند که بخوان از اون دفاع بکنند
26
3
نامدار
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
مشکل ملت ما فقط قليون بود که الحمدلله از صدقه سري آقايون مسئول داره حل مي شه، مشکل ديگه اي نداريم!!!! دولت تدبير و اميد متشکريم!
35
3
---
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
ما رو باش که که خيال ميکيم او کشور اسلامي و باارزش هستيم.
بابا تو به فکر نفسانيات خودت هستي.
دستت درد نکه روحاني اين همه پافشاري کردي که يه آدمي رو بازم سر کار بزاري که مخالف نظر نماينده هاي مردم بود که اين همه نفسانيات و مسائل ريزي که جوون هاي ما رو داره از مسير درست زندگي دور ميکنه برا خودش مهم بدوه.
اومدي فردا دختر شما خواست مواد مصرف کنه.
اومدو شما و خانواده خواستي بعدا اکس پارتي و ... داشته باشي.
فکر کردي کي هستي که به خو شهدا و انقلاب عزيز و فرهنگ کشورمون به قول دوستان شخم بزني.
هرگز.
چشماتو باز کن ببين که دختران که هيچ ما نگارانيم چرا جوانانمان تفريح درست ندارن که ميرن وقتشونو در قهوه خانه هاي مبتذل ميگزرونن.
از قليون شرو ميشه و ....
نمي دوني قليون ضررش از سيگارم بدتره؟!
28
3
---
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
سلامتي دختر شما برام مهم نيس.
اما ايها الناس جوانمان را دريابيم.
از اينها بخاري بلند نميشه.
اينها از اينجا فقط ميخوان برن آمريکا و يه روزه خط مستقيم به آمريکا بزنن و رفت آمد خانواده هاشون راخت باشه.
تازه برنامه اقتصادي درست هم ندارن، عدم رابطه با آمريکا و بودجه کشور رو بهانه و چماغ کردند.
33
4
جوان
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
رو حاني و نجفي عزيز بازهم مشترکا مچککککککککککککککريم.شانس اوردن بچه هاي مردم که اين وزيرشون نشد.
46
3
امير
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
واقعا چه اشکالي داره دختر و همسر من هم يه پک بزنن؟ واقعا مشکلش چيه؟
بذاريد دهان هاي بد بو و دندان هاي خراب و ريه هاي از بين رفته داشته باشيم، تازه دولت هم حمايت مي کنه...مشکلي نداره که...اين همه آمار سرطان بالا رفت مگر به کجا بر خورد؟ حالا يکم بالاتر بره، تازه دولت هم حمايت مي کنه...
فرهنگمون رو هم غني تر نشون مي ده...آزاديمون هم بيشتر مي شه...واقعا من از اينکه قليون نمي کشم احساس خفقان مي کنم...ورزش که بلد نيستيم بکنيم، حداقل بريم قليون بکشيم، تازه دولت هم حمايت مي کنه.
44
4
sayad
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۱
خيلي با نمک نوشته بوديد...
دلمونو شاد کرديد :)
ناشناس
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
فکر کن ايشون ميشد وزير آموزش و پرورش
هر مدرسه اي برا خودش قليون خونه داشت و دانش آموزا زنگ تفريح قليون ميکشيدن
روحاني مچکريم!!!
46
3
ياسر
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱
چرا زنگ تفريح؟
سر کلاس فکرشو کن معلم داشت درس ميداد دانش آموزها هم قلقلقل قليان ميکشيدند
بدون نام
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
آقاي معاون يه دفعه بگيد براي جذب گردشگر مي خواهيم از جذبه SSS استفاده کنيم و خلاص با اين دک و پز شما بعيد هم نيست به فکرش باشيد
27
4
بدون نام
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
بهتره جناب آقاي نجفي در مورد نظر علما درخصوص اينکه انسان نسبت به هرچيزي که منع بشه ،حريص ميشه به منظورعلما هم توجه کنه . آيا اين عاقلانه است که ما بخاطراينکه انسان چون از منع شدن خوشش نمي ياد وحريص ميشه ، راه رسيدن به خواسته هاشو براش فراهم بکنيم!!!. اگه اينجوري باشه چيزديگه اي از دين باقي ميمونه ؟! اگه آقاي نجفي قليون دلشون ميخاد وحريص شدن .چرا از علما مايه ميگذارن.
39
4
فدک
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
خدا لعنت کنه منحرفين و خائنين را
55
5
فدک
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کسي نيست اين بابا را از پريز برق بکشه داره خودکشي ميکنه
56
5
سلام
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
آقاي مجري. يه چيزي بگو مرد. لبخند نزن.
43
4
هما
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
خداي من اين يه زماني وزير آموزش و پرورش بوده !!!!!
54
3
بدون نام
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
فکرش رو بکنيد اين آقا ميشد وزير آموزش و پرورش!!!
احتمالا يک زنگي به نام زنگ «دود و دم» به صورت عملي به زنگ ها اضافه ميشد و به احتمال خيلي زياد جايگزين زنگ ورزش مي شد!!!
18
1
دودي!
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
وهمچنين رشته اي به نام حسن نيت شناسي بين الملل با گرابش اشيا عتيقه!!!
غدير
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
چه قدر اين دولت تدبير و اميد روشن فکره... !!!!!!
از نظرشون قليان کشيدن هم کار با فرهنگيه؟؟!!!
به نازم... قهوه خونه هم ميرن خونوادگي حتما (باعث افتخاره)
14
2
بدون نام
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
بنده خدا روش نميشه تيشرت بپوشه ريش ...شو هم بزنه شلوارشم بذاره رو زانوش!
اينجاس که بايد به روي اينجور آدما آورد و گفت: آخه کچل زور مي زني بگي روشن فکري؟!!!
14
2
ناشناس
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸
مثل اينکه واسه آقاي نجفي بايد يه دوره آموزشي بذارن. اينکه هر چي رو که از انسان منع کنن انسان حريص تر ميشه دقيقا نظر غربي هاست مثلا تو آزادي در بي حجابي، اتفاقا ايشون طرفدار تساوي حقوق زن و مرد نيز هستن! آقاي دکتر اين حرف دينه که عدالت توي تساوي حقوق زن و مرد نيست و در تشابه حقوق زن و مرده نه اينکه اگه يه کار اشتباهي رو مردها انجام دادن به خاطر تساوي زن ها هم انجام بدن!!!
16
1
ايراني
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
يا حسين
اينم مسئول جمهوري اسلامي اونم يک مسئول فرهنگي
حالا ميفهمم اينکه رهبر ميگه به خاطر دغدغه فرهنگي شبا از خواب بلند ميشم و به در گاه خدا تزرع ميکنم يعني چي.
مجري ماهم که تعطيل!!!
20
3
taboorian
-
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۰
يه سوال؟
مگه از نظر شرعي مشکلي داره که خانم ها قليان بکشند؟
واقعا نميدونم من. لطفا يه مرجع که حرام کرده بگيد!!!
اگه منفي ميديد هم بگيد براي چي داديد؟!!!
6
25
نيما
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
منفي دادم چون به عمق فاجعه پي نبردي، به خاطر اينکه قليان نبايد دغدغه فرهنگي جناب رئيس ميراث فرهنگي باشه، اينقدر موضوع فرهنگي متناسب با تمدن و تاريخ ايران و اسلام داريم براي مانور دادن که مطرح کردن بحث قليان فقط به حاشيه کشيدن ماجرا و طرح يه موضوع بي ارزش و پنهان کردن خود و کم کاري ها پشت جنجال هاي قشنگه. خانم و آقا هم نداره، فقط قبحش براي خانم ها بيشتره چون ارزشمندتر از اين هستند که به تفريحات بي ارزش و بي شاني مثل قليان مشغول بشن
يه معلم کوچولو
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴
وااااااااي . من معلمم خوب !
اگه اين وزير ما ميشد . وااااي . اين موجيه باور کن . بگم . بگم .... اين تو کفه . کف يه پک قليون با طعم سيبي . چيزي ...
16
5
زهرا
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۳
نمرديم و جک آقاي ميراث فرنگي رو هم شنيديم:

شيردال، اقدامي حاصل از حسن نيت آمريکا!!!!

جناب ميراث! تاحالا که خواب تشريف داشتين. لااقل اخبار امروز رو يه چکي بکن ببين رفقاي داراي حسن نيتت چه گلي کاشتن تو فرانسه!!!
23
1
مرادي
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۶
من فکر مي کنم در راستاي اين حديث گران قدر آقاي نجفي که انسان رو از هر چي منع کنيم حريص تر مي شه - خودم مي دونم واقعا حديث هست - از فردا بگيم ملت آزادن لخت و عور بيان بيرون از خونه؛ بلکه فرهنگ حجاب و عفاف در کشور نهادينه شد! والا!!!
19
1
زائر
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸
آقاي محترم ! از کي تا حالا قليون کشيدن کار فرهنگي شده ؟؟؟؟!!!!! به جاي اين اراجيف فکري به حال وعده وعيد هاتون بکنيد!!! فکري به حال شغل و ازدواج و مسکن همين جونايي بکنيد که براشون قليون تجويز کرديد!!!
30
1
بدون نام
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۸
کسي ديگه نبوده مجبور شدن اين رو بيارن تو برنامه.
27
4
اسماعيل
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
دمت گرم خيلي عالي بود
1
21
شاکي
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
خدا به دادمون برسه با اين طرز تفکرهاي غربي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23
3
محمد
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
متاسفانه که اقاي وزير اسلام ما را محدوديت ميخوانند.اقاي وزير منع فروش مشروب محدوديت نيست از کي حفظ سلامتي محدوديت به حساب مي ايد
12
0
محمد
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
متاسفانه که اقاي وزير اسلام ما را محدوديت ميخوانند.اقاي وزير منع فروش مشروب محدوديت نيست از کي حفظ سلامتي محدوديت به حساب مي ايد
15
0
بدون نام
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
اين يکي خيلي شوته بابا! 1-شيردال خودمونو به خودمون پس دادن حتي اگرتقلبي باشه نشانه حسن نيت امريکاست.
2-بريم هتل بشينيم يه قليونم بزنيم کنارمون زنمونم يه پکي بزنه،خوش ميگذره!
3-بريم تو تخته جمشيدو حمام فين کاشانو منارجنبونم مغازه بزنيم فعاليت اقتصادي راه بندازيم،حيف بابا داره خراب ميشه!!!!
16
1
محمود فرحي
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
ميگم دادا بي زحمت مشروب هم ازاد کن خو آدم با زن و بچش ميره طفليا اونام دلشون ميکشه خب يه قلپ هم اونا برن بالا مگه چي ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟
11
3
نوري
۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۶
دوست ما به طنز گفته مطمئنا، اما بنده خدا مشکل خود را قليان نيست اشاعه اين کار خوبه، همين الان فکر مي کني کسي نمي کشه شما تفريحي ميکشي براي اينکه بگي مشکل نداره، به نظرم همه ما سر کاريم با اين چيزا، آخه اين همه درد ميخواين به ماها مورفين بزنيد تا راحت شيم. بنده خدا مشکل قليون نيست هنر کن بده توريست هايي که جذب مي کنيد بکشند ...

خدايا چنان کن که ...
راستي مرفهين بي دردو يادتون نره
ناشناس
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
دلم برا خودمو رفقام ميسوزه
اونايي که اهل دلن!!!
دل خوش به چه مجلسي هستيم!!!
اسمن اصولگران!!!
اين اقا فقط يه راي ميخاست تا وزير بشه!!!
واقعا متاسفم برا اين مجلس
3
0
محسن
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶
ديگه داري شورشو در مياري
2
1
وحيد فرهاد
-
۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
اولآ اين آقا غير ممکنه حتي در وضعيت عقلاني نصف و نيمه اي هم قرار داشته باشه پس از عوارض مواد مخدر هم طبيعتآ نميتونه سر در بياره ثانيآ با گذاشتن اين افراد در پستي به اين مهمي هدفي دنبال ميشه ثالثآ مردم هنوز آنقدر بي فکر نشدن که به اين افراد فرصت جولان دادن بدن رابعآ خودتي عمو اين قبري که بالاش گريه ميکني مرده توش چال نيست
7
1
ali
۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
وقتي جامعه به قليان واکنش مثبت نشان ميدهد انتظار برخورد حکومتي اولا ديکتاتوريست ودوم انکه مثل برخورد رضاشاه با حجاب پايدار نخواهدبود . انچه اين اقا گفته به خواستاکثريت کساني که به قهوه خانه ها وسفره خانه ها مراجعه ميکنند نزدديک است وموضوع سلامتي نيز خيلي ابزاري مورد استفاده منتقدين قرار ميگيرد .خيلي از پزشکان وعلما نيز از برخي محصولات دخاني استفاده ميکنند
وحيد فرهاد
۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
ببين آقاي عزيز بحث استفاده ابزاري اينجا صدق نميکنه چون با جون آدما نبايد استفاده ابزاري کرد . بعدش اينکه اين آقا داره استفاده دخانيات رو واسه زنها که ميخوان مادران آينده ايران باشند تجويز ميکنه . اون بچه ممکنه ناقص به دنيا بياد و يک کانون گرم خانوادگي رو از هم بپاشونه به همين راحتي .الکيم واسه جواب دادن دنبال تساوي حقوق زن و مرد نرو که من سر سلامتي زن و بچم حاضرم هر کاري بکنم و هيچ کسي هم نميتونه جلومو بگيره چون واسه زندگيم زحمت کشيدم و براي بزرگ کردن بچم از دهن خودم زدم که کمبودي بين هم سن و سالاش پيدا نکنه .اين تريپ هام که ميبيني تو تلويزيون ملي برميدارن واسه اينه که بگن ما هم آره ... خيلي حاليمونه .بچه بزگ نکردم که تو 40 سالگيش تازه اگه زنده باشم ببينم سرطان ريه پيدا کرده .يه پند برادرانه بهت ميدم اونم اين که : بعضي افراد در شرايط سخت غير قابل پيش بيني و بي نهايت خطرناک هستند . درست مثل خود من .
پربازدیدترین آخرین اخبار