واکنش جنتی به توقیف «بهار» و توضیح در مورد پروژه لاله
جنتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد
وزیر ارشاد درباره توقیف روزنامه بهار گفت: علی الاصول وزارت ارشاد به دنبال توقیف نیست و راه های دیگری برای اجرای قانون غیراز توقیف وجود دارد.
تعداد نظرات: ۳
Hossein Sae
-
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اين قياس مع‌ الفارق آقاي علي‌ جنتي خيلي‌ جالب است.

بر اساس اين قياس بي‌ حجابي نيز قابل توجيح خواهد بود!

حال از ايشان يک سوال دارم تا متوجه بشوند که مراجع بزرگ اعزام همچون آيت الله مکارم خيلي‌ از ايشان بهتر مي‌فهمند. آيا الکل خوراکي وجود دارد که مسکر نباشد؟

نوع مونث به علّت ظرافت و زيبايي خدا دادي حتي در حيوانات نيز منجر به تحريک اوليه نوع مخالف خود ميشود! در هر موجودي به روشهاي مختلف. در انسان زيبائي صوت منجر به خوانندگي (مرد و زن ) ميگردد.و در اسلام زن مکلف است که زيبائي خود را حداکثر و با رعايت ساير شرايط براي محارم خود ابراز نمايد. حال چگونه حضرت آقاي علي‌ جنتي چنين فتوايي را صادر نموده‌اند يا از ضعف علم ايشان است يا از؟؟
بدون نام
-
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقاي وزير مي فرمايند که در اين باره نمي‌تواند نظر شخصي خود را ارائه دهند. خوب ، چرا؟ چون ايشان موافق آوازه خواني زن در اسلام و مراجع شيعه از صدر اسلام تابحال مخالف آن بوده اند؟ صرف استعاره "مفسده نداشته باشد" که تحقير مردم و مستمعين اين کلام است. مانند اين است که کسي به مردم مسلمان ايران بگويد رقاصي جايز است درصورتي که مفسده نداشته باشد. خوب مشکل در اين است که ايشان به دنبال حرامي است که مفسده نداشته باشد. سوالي که از آقاي رئيس جمهور اکنون بايد پرسيد اين است که معني عملي "اعتدال" در فرهنگ ، آوازه خواني زن است؟ آيا آدم قحطي بود ايشان را وزير ارشاد گذاشتيد؟ اصرار ايشان به آوازه خواني زن و همکار ايشان به قليان کشيدن آنها نزد نامحرم معني "اعتدال" در فرهنگ است؟ آيا آقاي رئيس جمهور اينقدر مردم ما
حسين
-
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اين قياس آقاي علي‌ جنتي خيلي‌ جالب است.

بر اساس اين قياس بي‌ حجابي نيز قابل توجيح خواهد بود!

حال از ايشان يک سوال دارم تا متوجه بشوند که مراجع بزرگ همچون آيت الله مکارم خيلي‌ از ايشان بهتر مي‌فهمند. آيا الکل خوراکي وجود دارد که مسکر نباشد؟

نوع مونث به علّت ظرافت و زيبايي خدا دادي حتي در حيوانات نيز منجر به تحريک اوليه نوع مخالف خود ميشود! در هر موجودي به روشهاي مختلف. در انسان زيبائي صوت منجر به خوانندگي (مرد و زن ) ميگردد.و در اسلام زن مکلف است که زيبائي خود را حداکثر و با رعايت ساير شرايط براي محارم خود ابراز نمايد. حال چگونه حضرت آقاي علي‌ جنتي چنين فتوايي را صادر نموده‌اند يا از ضعف علم ايشان است يا از
ارسال نظرات
آخرین اخبار