به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» 20 میلیون کاربر در کشور روزانه بیش از40 میلیون ساعت بازی رایانه ای می کنند.
رئیس خانه دیجیتال کشور در اصفهان با بیان اینکه 70درصد بازی های رایانه ای با هدف حذف ارزشهای دینی و ترویج ناهنجارهای اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان درآمریکا تولید می شود گفت : در سال 2013 حدود 45 میلیارد دلار درآمد تولید بازیهای رایانه ای دنیا بوده است.
نجفی راه اندازی دانشکده گیم در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و خانه های دیجیتال را از اهداف تولید و نظارت بر بازیهای رایانه ای بیان کرد و گفت : در استان اصفهان نیز به منظور نظارت بر بازیهای رایانه ای کودکان و نوجوانان 16 خانه دیجیتال درکانونهای فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده است.
وی اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از استادان و نمادهای ملی و مذهبی بازی های رایانه ای در کشور بومی سازی شود.