به گزارش خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» دستگاه های کارتخوان دفاتر ثبت اسناد رسمی چند روزیست که تراکنش ندارند و این قطعی موجب شده تا شهروندان با مشکلات فراوانی روبرو شوند.
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به همین دلیل اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرده است:
بسمه تعالی
نظر به ادامه بروز مشکل در سیستم سوئیچ خزانه و بمنظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، سردفتران محترم می بایست در روز شنبه مورخ 1393/04/14 به شعب بانک ملی مراجعه و پرداخت صورتحساب دفترخانه خود را با استفاده از کد شناسه واریز و بصورت سنتی انجام دهند. لازم بذکر است مورد مذکور از طریق ارسال پیامک به سردفتران محترم اطلاع رسانی و تائیدیه قطعیهای چند روز اخیر، از سمت این شرکت به سازمان محترم ثبت اسناد اعلام خواهد گردید.
مراحل دریافت کد شناسه واریز به شرح ذیل می باشد:
1.مراجعه به پرتال Sabt1.sep.ir
2.رفتن به منوی خدمات دفاتر و انتخاب گزینه تولید رقم کنترلی و شناسه دفترخانه
3.کلیک بر روی گزینه تولید شناسه
4.دریافت شماره شناسه پرداخت دفاتر ثبت اسناد
هنوز هیچ مقامی از زمان تعمیر این سامانه خبر نداده است.