آخرین اخبار:
کد خبر:۳۳۰۸۸۵

اختلال در سیستم پرداخت دفاتر ثبت اسناد رسمی

چند روزی است که در سیستم پرداخت دفاتر ثبت اسناد رسمی اختلال به وجود آمده و این امر، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
اختلال در سیستم پرداخت دفاتر ثبت اسناد رسمی

به گزارش خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» دستگاه های کارتخوان دفاتر ثبت اسناد رسمی چند روزیست که تراکنش ندارند و این قطعی موجب شده تا شهروندان با مشکلات فراوانی روبرو شوند.

 

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به همین دلیل اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرده است:

 

بسمه تعالی

 

نظر به ادامه بروز مشکل در سیستم سوئیچ خزانه و بمنظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، سردفتران محترم می بایست در روز شنبه مورخ 1393/04/14 به شعب بانک ملی مراجعه و پرداخت صورتحساب دفترخانه خود را با استفاده از کد شناسه واریز و بصورت سنتی انجام دهند. لازم بذکر است مورد مذکور از طریق ارسال پیامک به سردفتران محترم اطلاع رسانی و تائیدیه قطعیهای چند روز اخیر، از سمت این شرکت به سازمان محترم ثبت اسناد اعلام خواهد گردید.

 

مراحل دریافت کد شناسه واریز به شرح ذیل می باشد:

 

1.مراجعه به پرتال Sabt1.sep.ir

 

2.رفتن به منوی خدمات دفاتر و انتخاب گزینه تولید رقم کنترلی و شناسه دفترخانه

 

3.کلیک بر روی گزینه تولید شناسه

 

4.دریافت شماره شناسه پرداخت دفاتر ثبت اسناد

 

هنوز هیچ مقامی از زمان تعمیر این سامانه خبر نداده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار