تعرض به زنان سیاه‌پوست حق اجدادی سفیدپوستان است!/ وقتی دختران با زبان، لباس و کفش تمیز می‌کنند + تصاویر
گزارش/ حقوق بشر از نوع غربی؛
در کشوری که همه چیز آزاد و حقوق بشر سرفصل صحبت‌‌های مسئولانش است، مردمی که تنها رنگ پوستی متفاوت دارند باید حواسشان جمع باشد که از دید پلیس به دور باشند، در صفحات فبس‌بوک عکس‌های خصوصی را خود یا آدرس‌شان را منتشر نکنند چرا که مورد شناسایی و سپس مورد تجاوز قرار می‌گیرند، با خود گوشی حمل نکنند چرا که ممکن است ناگهان به دلیل شباهت آن با اسلحه مورد اصابت گلوله پلیس قرار بگیرند، باید در برابر خواسته شوم سفیدپوستان تسلیم شوند چراکه بدون شک ....
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
آی خدا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
در این شرایط بد انسانی در آمریکا و غزه یه عده بی خاصیت دنبال ماهی گیری از آب گل آلودند و با وسط کشیدن ماجرای دست فروش کشده شده تهرانی توسط مامورین شهرداری دنبال به خیابون کشیدن مردم تهران هستند..
البته مردم ما در طول 35 سال بالا و پایین شدن تجربه کردن که به حرف گربه سیاهه بارون نمیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
من کاری به درست و غلط بودن این حرفا ندارم؛ یه سوالی دارم اگه کسی جوابی داره منو قانع کنه! وقتی میگین سیاها دیرتر استخدام میشن چون سفید نیستن دارین از یه جور پارتی بازی حرف میزنین دیگه درسته؟! خوب توجه کنین؛ اونا پارتی بازیشونو رو سیاه و سفید اعمال میکنن بهش هم اذعان دارن وگرنه شما چطوری آمارشونو درمیاوردین! تو مملکت ما چطوری پارتی بازی میشه؟ پارتی بازی تو مملکت ما از نوع خودی غیرخودیه، از نوع آقازاده و غیرآقازاده! اینم مثل همونه منتها فرقش اینه که شما گردن نمیگیرین! در مورد بقیه بندها هم وضع همینه یعنی ما کلا عادت داریم عیبای خودمونو نبینیم! خدا وکیلی اگه دروغ میگم بگین دروغ میگی!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
خوبه آدم وقتی میخواد حرفی بزنه، شرایطش زا کاملا بسنجه.
این موضوع که تو کشور ما پارتی بازی و مشکلات دیگه ای هم هست، قبول. اما این اصلا قابل مقایسه با فساد و تبعیض نژادی موجود در امریکا نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار