موضعگیری سخنگوی دولت زیبنده نبود/ روحانی از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با توهین به پیامبر(ص) استفاده کند
جبهه پیروان خط امام و رهبری دربیانیه‌ای:
جبهه پیروان خط امام و رهبری در اعتراض به اهانت به پیامبر(ص) طی بیانیه ای اعلام کرد: از دولت جمهوری اسلامی ایران و شخص آقای رئیس جمهور که خود یک عالم دینی می باشد انتظار است از تمام ظرفیت برای مقابله با این رفتار و گفتار زشت استفاده کند.
تعداد نظرات: ۳
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
خسته نشدید از اینهمه اانگی که هر روز از طرف روحانی و دار و دستش می شنوید؟یه مشت آدم احساسی!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Germany
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
اینجا یک سوال پیش میاد که چرا ما هر وقت از دشمنانمون زخم میخوریم سعی داریم با رفتار هامون دوباره ضرر ببینیم و با برخورد احساسی وضع رو خرابتر کنیم. عزیزانی پیشنهاد کردند که تیم ملی با جمله ی من عاشق محمد(ص) هستم وارد زمین بشوند که ممکن است فدراسیون مارو جریمه بکند. دوستان اصرار دارند که اینکار انجام بشود. جمله ی من عاشق محمد(ص) هستم در برابر پرچم داعش که روی اون نام رسول الله نوشته شده و در برابر اون پرچم سر انسان های بیگناه بریده میشه چقدر تاثیر گذاره؟ چرا ماهم در برابر اون ها سیاست بازی انجام ندیم و با سیاست کاری به اونها ضرر نزنیم؟ اونها سالها برای بدنام کردن اسلام نقشه کشیدند و ما با یک جمله میتونیم اسلام رو زیبا جلوه بدهیم؟چرا انقدر کم صبر شدیم؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
این نیروهای به اصطلاح وفادار به نطام حق هر کاری را دارند و اگر کسی جواب به انها داد باید مورد سئوال قرار گیرد؟ اصلا به رییس بسیج چه ربطی دارد وزیر امور خارجه را تحلیل کند و در مورد توانمندی دیپلماسی ایشان اطهار نظر کند؟ چه کسی گفته که این اقا دلسوزتر و انقلابی تر از اقای طریف است؟ چرا این جماعت همان هدفی را دنبال میکنند که اسراییل و عربستان بدنبال ان هستند؟!!!!!بالاخره کی به کیه ؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار