کد خبر:۳۸۶۵۱۹
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

مسئولان دفاتر اوقاف باید با احترام و ادب با مراجعان برخورد کنند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید با پاسخگویی به موقع به مکاتبات و انتظارات مردم و به ویژه مکالمات و تماس‌های مردمی ، رضایت مندی مردم را به دست آوریم، گفت: مسئولان دفاتر باید با احترام و ادب با مراجعان برخورد کنند.

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی در نشست مسئولان دفاتر، کارشناسان پیگیری و هماهنگی و مسئولان دبیرخانه معاونت‌ها و ادارات کل ستادی و ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها با تاکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: مردم در مراجعه به ادارات، اولین شخصی را که ملاقات می‌کنند، مسئولان دفاتر هستند که وظیفه دارید ضمن حفظ احترام و رعایت ادب در گفتمان و ارتباط مردمی، پاسخگوی خواسته‌ها و درخواست‌های آنان باشید و البته این معنای برآوردن تمام خواسته‌ها نیست.

 

وی با بیان اینکه توجه به اولویت‌ها و دوری از روزمرگی باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: برنامه‌ها و اقدامات ادارات کل را براساس اولویت‌های سازمان و ادارات تنظیم کنید، زیرا زمانی معاونتی یا اداره کلی برای انجام برنامه‌ای مامور می‌شود، وظیفه دفتر آن، اولاتر و بالاتر است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه دارا بودن روابط عمومی و ارتباطات مردمی حسنه مسئولان دفاتر را از نکات برجسته توصیف و تصریح کرد: این سفارش قرآن کریم است که باید با مردم به خوبی و نیکی سخن گفت و عملکرد و فعالیت مسئولان دفاتر به عنوان پیشانی ادارات، بسیار با اهمیت‌تر است.

 

محمدی اضافه کرد: میزان رضایت مردم، رضایت مسئولان و پیشرفت در امور و فعالیت‌ها را می‌توان از شاخص‌های عملکردی مسئولان دفاتر و دبیرخانه‌های ستادی و استانی تعریف کرد.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اوقاف امانتدار واقفان و مردم است، تصریح کرد: باید با اطلاع رسانی برخی اطلاعات و موارد، موجب جلب اعتماد مردم شویم.

 

وی طولانی شدن سیر مکاتبات و پاسخگویی به درخواست‌ها و مراجعات مردم را موجب ایجاد آثار مخرب برای سازمان اوقاف توصیف و تاکید کرد: باید با پاسخگویی به موقع به مکاتبات و انتظارات مردم و به ویژه مکالمات و تماس‌های مردمی ، رضایت‌مندی مردم را به دست آوریم.

 

محمدی در پایان خاطرنشان کرد : مسئولان دفاتر به مثابه چهره و صورت هر دستگاه و مجموعه‌ای هستند و مردم نیز در برخورد اولیه با هر فردی از چهره و صورت وی درباره عملکرد و رفتارش تصمیم‌گیری می‌کنند و بدین منظور مسئولان دفاتر باید با احترام و ادب با مراجعان برخورد کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار