محمدرضا رحیمی به زندان اوین رفت
حکم حبس محمدرضا رحیمی اجرا و نامبرده روز جاری به زندان اوین معرفی شد.

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول سابق رئیس جمهور دایر بر تحمل 5 سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.
بر این اساس مأموران پلیس در تاریخ 93/11/26 با حضور در محل سکونت محکوم علیه وی را فراخوانده و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
............................... داداش گلم ما طرفدار اصولیم نه طرفدار اشخاص.................... زنده باد انقلاب
ایشالله