«بادام» بهترین آجیل از نظر طب سنتی/ ۵۳ خاصیت دارویی در انواع بادام
آجیل در طب سنتی؛
از دیدگاه طب سنتی، بادام درختی از بهترین آجیل‌ها است، بادام دستگاه دفاعی بدن را تقویت می‌کند و علاوه بر آن، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد و از پوکی استخوان و بیماری‌های دوران پیری پیشگیری می‌کند.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Germany
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خیلی ممنون.
پنیر را نباید با بادام(با اینکه گرمی است)مصرف کرد؛ زیرا موجب فساد در معده شده و گوارش را با مشکل رو به رو می کند و به عنوان عامل مهمی در تشکیل سنگ کلیه و مثانه محسوب می شود.

مصرف پنیر با ماست چکیده و پنیر با بادام باعث لکه و پیسی در پوست صورت می شود.
مصرف همزمان پنیر با خیار، گوجه، هندوانه و یا سردی های دیگر باعث بروز عارضه ها و بیماری ها می شود، این امر عمر را کوتاه می کند. بهتر است افرادی که تمایل به مصرف همزمان پنیر، خیار، گوجه و یا هندوانه را دارند به مقدار نصف به نصف از گردو استفاده کنند؛ یعنی برابر 50 گرم پنیر، گوجه و خیار یا هندوانه از 50 گرم گردو استفاده کنند.
و مواد سردی اصلا باهم مصرف نشوند مثلا گوشت سفید یا گوشت گوساله با لبنیات... چون بیماری های سخت و مختلفی ایجاد میتونه بشه در اثر مصرف مواد سردی باهم یا مصرف به میزان زیاد. و دوستان حتما به طبع موادغذایی که زیاد مصرف میکنن دقت کنن و از کتاب و یا چندین سایت خوب بررسی کنن تا متوجه طبع این مواد و راهکارهای کم هزینه و ساده ای که برای گرم کردن طبع مواد غذایی سرد هستش بشنوند.
لطفا این موارد رو هم علاوه بر بخش نظرات در خود سایت در ادامه مطالب مفید و خوبتون بنویسید. ممنون
ارسال نظرات
آخرین اخبار