به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، بسیاری از محققین و اندیشمندان ،مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار را موازی با هم دانسته و مسئولیت اجتماعی را به عنوان لازمه ی برندسازی پایدار معرفی کردند لذا همایش ملی تبیین مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی کشور با رویکرد توسعه کسب و کار با تکیه بر تعهدات اجتماعی، مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر مصرف کنندگان ، سازمان ،جامعه ، محیط کارو محیط زیست و نقش سرمایه گذاری ، 2 اردیبهشت ماه با حضور مسئولین در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
لازم به ذکر است همایش ملی تبیین مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی کشور با حضور و سخنرانی:
- مهندس غلامحسین شافعی ( رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران)
- دکتر الهام امین زاده ( معاون حقوقی ریاست جمهوری اسلامی ایران)
- اسدالله عسگر اولادی ( رییس اتاق مشترک ایران و چین)
- دکتر سید محمد جعفری ( رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان)
- دکتر یحیی آل اسحاق ( رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان تهران)
- دکتر غلامرضا تاج گرون ( رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی)
- دکتر حسین میرمحمدصادقی ( معاون حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام)
- دکتر شهریار شفیعی ( عضو کمیسیون برند سازمان توسعه تجارت جهانی)
- و سایر مسئولین و اقتصاد دانان
برگزار می شود.
زمان:چهارشنبه2اردیبهشت ماه 1394 از ساعت 14
مکان:سالن همایش های بین المللی صدا و سیما