نمی‌توانیم به قوه قهریه نظام که دستبند و کلت دارد بگوییم بیا و اجتهاد کن/ دولت یازدهم حق اعتراض را برای تمام اقشار به رسمیت می‌شناسد
روحانی در مراسم نکوداشت مقام معلم:
رئیس‌جمهور گفت: نمی‌توانیم به قوه قهریه نظام که دستبند و کلت همراهش است بگوییم بیا و اجتهاد کن این‌گونه نمی‌شود، اسلام و تقویت نظام بر این است که هر کس کار خود را انجام دهد، اما ما کار خود را انجام نمی‌دهیم و می‌خواهیم کس دیگری بیاید انجام دهد.
تعداد نظرات: ۲۵
به او بگویید...
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
بعلهههههه اجازه به تظاهرات کارگران با چه نیتی!!!!!!! مسأله این است !!! با چه ماهیتی !!!! اجازه انتشار بیانیه از سوی رئیس دانشگاه تهران به گروه هایی در روز کار و کارگر با چه ماهیتی!!!!!!! این سوالات را هم جناب رئیس جمهور پاسخ بفرمایند و بیهوده اذهان عموم را با سخن بازی نفریبند!!!!!! که مردم همه شان خودشان فهمیده اند !!!! لطفا به ایشون بگید با مردم صادق باشند و کمی همدلی کنند ... نیازی نیست ایشان غصه مجوز آموزش فلان هنر را در مدارس و آموزش کده ها بخورند!!!! به او بگویید اصلا ما دوست داریم روی سنگلاخ راه برویم اما پاشنه استکباری روی گلویمان نباشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
باسمه تعالی
ما هم همین رو می گیم. شما نمی خواد برای نیرو انتظامی تعیین تکلیف کنی کار خودت رو بکن. بعد از این توافق ننگین با شیطان بزرگ بر سر استقلال و حقوق حقه ملت، تمام مشکلات از جمله مسائل نیروی انتظامی هم حل میشه!!! اصلا ما شهید داده ایم که دوباره برگردیم سر استقلالمان با آمریکا مذاکره کنیم؟؟؟؟؟؟
رهاد
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
ماستمالیزاسیون به سبک روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
دولت یازدهم حق اعتراض را برای تمام اقشار به رسمیت می‌شناسد
مخصوصا حق اعتراض دانشجویان شیرازی را ... !
این عمار...
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رئیس‌جمهور گفت: حالا این فرض را قبول می‌کنیم که به خاطر برخی از محدودیت‌ها نمی‌توان برخی از هنرها را در مدارس یاد داد ولی این را نیز بدانیم که جوانان ما هنر را دوست دارند و می‌روند در کلاس‌های خارج از مدرسه آن را فرا می‌گیرند. حتی اگر کلاس‌ها را دو قفله کنیم او می‌رود در خانه دوستش کلاس می‌گذارد و جمع می‌شوند و هنر را یاد می‌گیرند پس محدود کردن هنر نیست مصون کردن هنر است.
جواب میدیم
آقای رییس جمهور اگر در دانشگاه ها نگذاریم دانشجویان با جنس مخالف رابطه داشته باشند می روند بیرون یک جای دیگر این کار رو می کنند...پس بیایید محل هایی را برای این روابط تهیه کنیم تا نیازی به بیرون رفتن نباشد
آیا این استدلال درست است؟؟
سمیر
France
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
به خدا اگه حرف نزنی هیچکس نمیگه لالی
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
عجب بی تربیتی هستی حسن.یترس از روزی که خونتو مباح فرض کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
قوه قهریه؟؟؟؟؟
یعنی با یه قوه قهره؟؟؟؟خب اشتی بدهید دیگه....
محمد
Germany
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
اره دانشجویان شیراز هم به حقی که گفتند فکت شیت رو به مردم بگویید رسیدند از طرف دولت روحانی
محمد
Germany
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
قوه قهریه که خود دولته که با مردمش نیست با امریکاست ، امید وارم تو این مملکت یه رئیس جمهور درست و حسابی بیاد و سکان کشور رو بدست بگیره امسال روحانی به درد لای جرز هم نمیخوره چه برسه...
م.ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
با این رئیس جمهور فاتحه دین خوندست
ب.ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
فکر کنم امروز فردا رئیس جمهور دین جدید ی را بیاورند با این فتو ا هایی که می دهند .اصلا رئیس جمهور ما همه چی بلد هست در همه چیز تخصص دارد . خصوصا در لفاظی
اد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
یعنی بی سوادها،عصرحجری ها،کسانی قلیل که از جاهای خاص تغذیه می شوند،تازه به دوران رسیده ها،بی شناسنامه هاو....هم می توانند اعتراض کنند؟!یا فقط طرفداران جنابعالی حق اعتراض و گفتن "هر حرفی"را دارن؟
آیا گرو ههای فوق جزء اقشار حساب می شوند؟!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
آقای رئیس جمهور 1-ما همه مسلمانیم چه پلیس باشیم چه معلم و چه کارگر همه موظف به اجرای اسلام هستیم2- اگر هم هنری با اسلام منافاتی نداشته باشد باید به آن هنر اجازه رشد و آموزش در کلاس ها داده شود و اگر با اسلام مقایرت داشته باشد باید جلوی آن را گرفت و آن جوانها که فرمودید عاشق هنر هستند را باید نسبت به بدی آن آگاه کرد در کل باید همه هدف ما اسلام باشد هر جا که باشیم.3-البته راجع به بودجه آموزش و پرورش که فرمودید در سال 94 نسبت به سال 90 که بودجه آموزش و پرورش در آن زمان 12 هزار میلیارد تومان بوده به 24 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است باید بگویم که فکر نکنید که مردم نمیفهمند،جناب،از سال 90تا امسال همه چیز قیمتش سه برابر شده و بودجه آموزش و پرورش دوبرابر،لطفا با مردم صادق باشید،همه چیز را سیاسی نکنید،به جای دخالت در کار ارگانهای دیگر و ایجاد اسلام جدید تحریف شده سعی کنید مشکلات مردم را حل کنید و همه چیز را به توافق در مذاکرات گره نزنید .امیدوارم من را دعوت به جهنم نکنید.والسلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
بعضیا اگه حرف نزنن سنگین ترن
خدایی شد یه بار سخنرانی کنی و خون به دل مردم نکنی و نیش و کنایه نزنی ؟
من یک طلبه ام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
من به عنوان یک طلبه از دانشجویان عزیز می خواهم که در امور سیاسی آگاه و مطلع باشند و بخصوص در مورد توافق هسته ای ...
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادا در مورد چیزی که اطلاع نداریم جمایت کنیم کــــــــه اینکار حماقت است .
یه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
این جمله رو هم من اضافه کنم.
وقتی در مورد چیزی اطلاع نداریم هم انتقاد نکنیم.
ولی از هم وطنمون هرکی و هر حزبی در برابر دشمن حمایت کنیم.حتی گاهی با اطلاعات اندک.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
نمی دونم چرا حاج حسن با این افاضات، لباس روحانیت رو از تنش بیرون نمیاره تا ما تکلیفمون روشن بشه!! خداییش اگه اینکارو می کرد خدمت بزرگی به اسلام و انقلاب میکرد!؟ موندم چرا رفته درس دین خونده!!!!!! همون اول کار می رفت دانشگاه حقوق می خوند بهتر بود!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
منظور حاج حسن چیه !!! هنری که نمی تونیم تدریس کنیم!!؟؟؟ مگه همچین هنری!!!؟؟؟ هم هست!؟ نکنه همینی که لخت میشن تا انداماشونو نقاشی کنن رو میگه هاااااااااااااااااااااااااااااااااان!!؟ این هنره!!؟؟ این که گذشتن از حیوانیته!! بکجا میرویییییییییییییییییییییی! بیچاره!؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
حاج حسن آقاکه درفیلم من روحانی هستم خاطره فرمودن اسلحه کلت کمری ام روکشیدم رفتم پشت بام دیدم یکی سوارموتورشدکلتش هم زیرلباسش پیدابودلابداون موقع مجتهدبودن واساحه کشیدن وماخبرنداشتیم؟
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
خدا رحم کنه بعد اعتراضو که چه بلایی به سر ادم میارن ، با ماشین زیر می گیرن
بی سواد
Germany
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
روحانی میگه
همگان دیدند که برای اولین بار امسال کارگران تظاهرات خود را برگزار کردند و این سابقه نداشته است حتی وقتی با من در این باره مشورت کردند گفتم اشکالی ندارد؛‌ می‌خواهم بگویم که این دولت حق اعتراض را برای تمام اقشار و اصناف محفوظ می‌داند و به رسمیت می‌شناسد باید فضا را باز کنیم و حق اعتراض دهیم.
ولی نمیگه
چند نفر رو گرفتن
چند نفر رو اخراج کردن
چند نفر رو از نون خوردن انداختن
ما هم که ...ر فک میکنیم همه چی آرومه
پررو مث روحانی
Germany
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
نفت را با قیمت غیرقابل قبول می‌فروشیم

خب نفروش سرهنگ به ژنرال بیژنت بگو نفروشه
نکنه میترسی کدخدا ناراحت بشه
یه ارزن یه جو عرضه داشتی چاهای نفت رو میبستی میدیدی امریکا به شکر خوردن میافته
البته اونوقت شما که عرضه اداره مملکت ندارین
الانش اینه وضع مردم وای به اون روز
بفروش سرهنگ همینجور نفتمون رو مفت مفت بفروش بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
لطفا یکم فکر کنید دوست عزیز مگر ما چقدر نفت میفروشیم.800000 بشکه نفت که چیزی نیست که امریکا شکرم بخوره عربستان جبرانش میکنه. افت قیمت نفت برای خودمون ضرر داره تا امریکا.من موافق بستن چاه های نفت نیستم چون باید اون موقع کشوررو با مالیات اداره کرد.
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
من با این قسمت از سخنان ایشان که " ما کار خود را انجام نمی‌دهیم و می‌خواهیم کس دیگری بیاید انجام دهد و آن وقت نیز خودمان می‌رویم کار دیگران را انجام می‌دهیم. " کاملاً موافق هستم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار