فاز دوم عرضه کالاهای ایرانی در پارک ارم افتتاح شد
از امروز؛
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با اشاره به افتتاح فاز دوم عرضه کالاهای تولید داخل در پارک ارم از امروز ۸ تیر ماه گفت:برای نجات اقتصاد کشور باید به تولید داخلی توجه کنیم. 
تعداد نظرات: ۲
غرفه دار فاز اول
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
سلام
به جناب شنعه بفرمایید تکلیف غرفه داران فاز اول که هیچ گونه فروشی نداشتند و مبلغ دو میلیون تومان برای ۲۲ روز پرداخت کردند چه می شود؟ ایشان با این کار نه تنها کمکی به تولید کنندگان نکرد بلکه باعث شد تا با عدم فروش کالا مقروض تر شوند .
غرفه دار نمایشگاه پارک ارم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با سلام
بنده یکی از غرفه داران فاز اول نمایشگاه ارم هستم. با کلی امید برای فروش کالای تولیدی خود مبلغ دو میلیون تومان برای ۲۲ روز اجاره غرفه واریز و از ۲۲ خرداد غرفه را تحویل گرفتم. با اینکه یک هفته بعد از را ه اندازی نمایشگاه را افتتاح کرده اند تاکنون نه تنها بنده بلکه سایر غرفه داران هیچ فروشی نداشته ایم و با اینکه آقای شنعه در تمام مصاحبه های خود اعلام کردند که مبلغ یک و نیم میلیون برای یک ماه اجاره دریافت می کنند. در تمام این مدت برخوردهای بدی از طرف شرکت پیمانکار با غرفه داران معترض که کلی از بابت اجاره غرفه و عرضه کالای خود متضرر شده اند، شد و نه تنها حمایتی از تولید داخلی و تولید کنندگان نشد بلکه عدم تبلیغات مناسب و جای نا مناسب مکان
ارسال نظرات
آخرین اخبار