آماری تکان دهنده؛ ۴۷۰ هزار صندلی در اشغال «ابوالمشاغل‌»‌ها
گزارش/
چند شغله‌ها، گروهی از افراد که گاه کارمندانی هستند که بعد از ساعت اداری، مغازه‌دار و راننده تاکسی می‌شوند و گاه مغازه‌داران و رانندگان تاکسی هستند که به ساخت و ساز مشغولند، برخی نیز صبح‌ها دکتر هستند و بعدازظهرها مهندس می‌شوند. اما در این بین افرادی هستند که جایگاه شغلی ثابتی دارند. صبح مدیر، ظهر مدیر، عصر مدیر، شب نیز مدیر.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
نگییییییییید اون وقت میگن اینا که تا آخر عمرشون خدمت میکنن چن شغله اند دیگه وای به حال خودشون که هیچ شغلی ندارن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
به نظرم گناه مجلسی ها ومسئولین مربوطه کمتر از چند شغله ها نیست چون که اون ها جای جوون های مستضعف رو گرفتن و مجلسی ها هم با محکم نایستادن در مقابل اون ها حمایتشان می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
جالب اینه که فقط نزدیک انتخابات آقایون مشکلات، یادشون میفته! بعد از انتخابات همه چی گل و بلبله!!!
یزدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
اگر یک نفر در ده تا سازمان پست مدیریتی داشته باشه و تو هر ده تا سازمان به خوبی مسئولیتها و وظایف محوله اش رو انجام بده و از اختیاراتش به نحو احسن استفاده کنه و در برابر مردم پاسخگو باشه، ما هیچ حرفی نداریم، هر چقدر هم حقوق میگیره نوش جونش.
مشکل اصلی اینجاست که متأسفانه کسانی که از عهده یک پست کارمندی ساده هم برنمیان، در چندین سازمان دولتی به عنوان مدیر یا معاون یا مشاور یا ... حضور دارند و این پستها رو به خاطر حقوق و مزایاش دوست دارند، اما وقتی پای پاسخگویی پیش میاد، اینها هر کدوم تو یک سوراخی قایم میشن و همه کاسه کوزه ها رو سر زیردستای خودشون می شکنن. من خودم الآن سه ساله که تو یک مجموعه دولتی مشغولم و این چیزهایی که نوشتم رو بارها و بارها به عینه دیدم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار