حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» بهبود استاندارد و قیمت مناسب را دلیل ضرورت وجود بازارهای جهانی دانست و افزود : شرکت های تولیدی برای ورود به مرزهای بین المللی ابتدا باید بر بازار داخلی مسلط شوند.
وی ارائه خدمت به مشتریان ، قیمت مناسب ، تصویر درخشان از برند و کیفیت مناسب را از موارد مهم برای ورود به بازارهای جهانی عنوان کرد و اظهار داشت : ایجاد بخش بین الملل در شرکت و امکان فروش از طریق شراکت و اتحادهای خارجی می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت بازارهای جهانی داشته باشد.
وی با اشاره به بازاریابی رسانه های اجتماعی گفت : شبکه های اجتماعی در بازاریابی نوین امروز و تحولات فناوری توانسته اند از اهمیت ویژه ای در بین ارائه دهندگان خدمات و خریدان و فروشندگان برخودار شوند.
به گفته وی شناسایی مشتریان ارزشمند ، ارتقاء افزایش میزان رضایتمندی در مشتری و تبلیغات آنلاین از مهمترین موارد مهم در شکل گیری و توسعه و پایداری شبکه های اجتماعی در بازاریابی است.
گفتنی است؛ مدیران بازاریابی واحدهای تولیدی و توزیعی و علاقمندان به مقوله بازاریابی می توانند برای ثبت نام در سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی اینترنتی www.otaghebazaryabi.ir مراجعه نمایند.