نمی‌دانم «برجام» با چه تعریفی به مجلس می‌رود
صالحی در پاسخ به «خبرگزاری دانشجو»:
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه برخی از موارد طبق قانون اساسی به مجلس راه پیدا می‌کند اظهار داشت: باید معاهدات دارای ویژگی‌هایی باشد تا مجلس بتواند نسبت به آن اظهارنظر کند. این برنامه برجام برنامه جامع اقدام مشترک است و معاهده و کنوانسیون بین المللی نیست.
تعداد نظرات: ۱۵
امیدباقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
عجججججججججججججججججججججججججججججججب پس بالاخره باید ورود کنه یا نه اینا تا جایی که به نفشونه میگن همیاری ملت و دولت بعد اونجایی که کم میارن میگن قانون
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
شوما تعریف میکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
... اگر وطن را دوست داشتی میدیدی تو این ۳۷ سال بابت این اقتدار و استقلال چقدر خون دادیم و دشمن از هیچ گزینه ای برای زمین زدنش کوتاهی نکرده ونخواهد کرد نمیرفتی این توافق را تایید کنی و بعد بگی مسایل بین ما و آزانس محرمانه میمونه ... اشک خانواده شهدای هسته ای را درآوردید و دلشان را خون کردید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
پدر مصطفي احمدي روشن اومده بود دانشگاه ما خون گريه مي كرد به خدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
خب اگر تعریف نشده، با چه تعریفی می خواهید از مجلس خارج کنید، برادر من، معاهدات بین المللی یعنی یک طرف آن کشور ایران و یک طرف دیگر کشور یا کشورهای دیگر هستند. چطور خود شما اذعان دارید پروتکل الحاقی را که جزئی از توافق است مجلس باید تصویب کند ولی برجام را نمی تواند ؟ به قول آن عزیزتان فروش سیب زمینی نیست که نیاز به بررسی مجلس نباشد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
چه معاهده و توافق بین المللی از این مهمتر و دارای جوانب و برجستگی های فرا امنیتی و ملی برای کشور و ملت بزرگ ایران ؟!!
آیا این توافقی که بین قدرتهای به اصطلاح بزرگ دنیا و ایران منعقد شده قابلیت طرح در مجلس شورای اسلامی که نمایندگان ملت هستند و نیز اینکه این توافقی که مربوط به حقوق حقه این ملت و کشور اسلامی است نیازی به تصویب ندارد؟!!
تا جاییکه از دول گذشته و فعلی و آینده بر می آید اجرای قوانین و امور اجرایی کشور است و تصویب و تأیید موافقت نامه و تعهدات بین المللی و هرآنچه که در عرصه بین المللی بر کشوری حقوقی بین المللی را عارض کند نیازمند سیر و گذر از مراجع قالنونی آن کشور است پس بهتر است شما دولتمردان زیاد تکاپو نکرده که هم اکنون نوبت رسیدگی به امور در مراجع مربوطه است !
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
آقای صالحی خودتو گول میزنی یا ما رو؟؟
مگر امام خامنه ای روز عید فطر نگفتن باید از مجاری قانونی خودش بگذره، چه تصویب بشود و چه تصویب نشود...؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
هردورو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
با تعريف تركمن چاي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
خجالتم چیز خوبیه!!
پر رو !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
با همون تعریفی که 3 - 2 میشه برد برد!!!
مهدی الماسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
با نام "صدای چنگ دزدها" ، چون فردای تصویب و اجرای اون صداش در میاد ، اونم چه صدایی ...
آقای صالحی ، بزودی هم دست امثال آفتاب پرست شما و هم همکارانتون در مذاکرات و هم دست عروسک گردانان اصلی شما ، برای عوام الکی خوش هم روشن خواهد شد ...
این دوره هم میگذره ، اما اکثریت مردم امثال شما اصلاح طلبان و تجدید نظر طلبان وابسته به غرب و منحرفان از خط امام را خواهند شناخت و حتی در لباس بره ای تو دل برو هم که باشین ، کنارتان خواهند زد ...
ان شاءالله حجت داره بر همه مردم ایران تمام میشه و دست همه منافقان مثلا حق طلب رو میشه و شروع انقلابی دوباره ، از انتخابات مجلس آینده خواهد بود و در ادامه انقلاب نو ، برای اولین بار ، رئیس جمهوری 1 دوره ای خواهیم داشت ، به امید حق و یاری امام زمان (عج) ...
یا علی مدد ...
خ
Germany
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
خیلی محافظه کاری داداش، چرا با صراحت صحبت نمی کنی؟
تو برنامه گفتگوی خبری هم درباره تعلیق 10 ساله تحقیق و توسعه هم همینطوری پیچوندی و جواب ندادی.
نمیدونم... یا می ترسی؟ یا اهمیت شفاف سازی تو این مرحله رو متوجه نیستی؟ و یاهای دیگر.........
محسن رمضانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
یک سوال برام پیش اومده اونم اینه که چطور امریکا میگه متن توافق بین المللی هستش و باید مجلسشون نظر بده ولی توی ایران توافق بین المللی نیست و به مجلس ربطی نداره !!!!
دود سفید نفاق بلند شد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
واقعا این آقای صالحی چقدر خوب نفاق خودشو نشون میده و دلیل محکومیتش در کلامش میاره، ببینید ایشون میگه:«البته بهتر است از وزارت خارجه سوال شود به اندازه ای که بنده مطلع هستم...» بعد می گوید:«من نمی دانم با چه تعریفی به مجلس راه پیدا می کند...». حالا سوال اینجاست، که آقای صالحی مگر شما در دولت قبل وزیر خارجه نبوده اید؟پس چرا می گویید که از وزارت خارجه بپرسید و من هم نمی دانم با برجام با چه تعریفی وارد مجلس می شود!!! شما می خواهید خود را بی اطلاع جلوه دهید،چرا؟مگر می شود کسی وزیر خارجه بوده باشد ولی این چیزها را نداند. حتی الان کودکان هم میدانند که طبق نظر حضرت آقا برجام باید مراحل قانونی خود را طی کند و از فیلتر مجلس بگذرد. به راستی از چه حقائقی میترسید که می خواهید پنهان بماند.این عمار؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار