نیویورک تایمز: آمریکا جنگ با ایران را باخت/ اوباما زود فهمید که ایران باج نمی‌دهد
نیویورک تایمز نوشت: دستاورد جنگ ها، چه نظامی، چه اقتصادی، با این معیار سنجیده می شوند که چقدر به اهداف اعلام شده خود رسیده‌اند. با این استدلال، " آمریکا و متحدانش جنگ علیه ایران را باخته‌اند".
تعداد نظرات: ۲
2 واحد محاسبات!
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
به نظرم با تمسک به قرآن وسیره پربار اهل بیت،و با مراجعه به تاریخ،و با بکار بستن حدودا یک جو عقل،باید قادر باشیم صلاح کارمون رو تشخیص بدیم بدون اینکه نگاه کنیم ببینیم نتانیاهو چی گفت یا سنا و اوباما کارشون به کجا رسید،یا اینکه نیویورک تایمز چه تحلیلی داره.
دشمن با رصد فضای کشور این رو دریافته که مسئولین و صاحب نظران ما،عکس العمل جریانها و افراد مقابل رو ملاکی برای درستی یا غلطیِ نظراتشون قرار میدن;مثلا مسئولین ما بگن چون نتانیاهو از توافق ابراز ناراحتی کرده،پس توافق به نفع ماست!
ولی بعید نیست اونها با تسلطی که بر رسانه ها دارند سعی کنند با به راه انداختن"جنگ زرگری"،ما رو دچاره خطای محاسباتی کنند!
پس بهتر است با سنگ بهتری عیار محاسباتمون رو محک بزنیم،نه صرفا با عکس العمل دشن "غدار".
شعباني اصل غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
ما مي توانيم سياست خارجي مان اينجور تعربف کنيم که اول ما يک خط قرمزي ترسيم کنيم که اگر امريکا و غرب تمايلات استعمار گرايانه مشابه انچه قبل از انقلاب در ايران بود ،،،تعيين حاکميت مداخله در دولت ،،،بردن و اوردن دولت ها کودتا ،،،تضعيف و بي سواد نگه داشتن بدور از کسب تکنولوژي اموختن ان و اسقاط دولتها و وووو،،،تعربيف انسانيت به جهان سوم و اول ،،،چپاول و غارت منابع در سابه جهل ملت و دست نشاندگي حاکميت ،،،، اينها مصدايق استعمار امريکا که قطعا در ايران تکرار نخواهد شد ،وخط قرمز بروز اين قبيل تمايلات مستکبرانه است ،،،ما مي توانيم روابط ديپلوماتيک با امريکا برقرار کنيم منتها احترام متقابل و قبول کنند ايران قدرت مستقل تاثير گذار است ،،،روابط برقرلر مي کنيم و با غرب،با برگشتن به شرايط اول انقلاب اسلامي
ارسال نظرات
آخرین اخبار