ضرب و شتم و سرقت به عنف؛ شگرد سارقان میلیاردی +عکس
خبرگزاری دانشجو گزارش می‌دهد/
۵ سارق حرفه ای با با روش سرقت به عنف اقدام به دو فقره سرقت میلیاردی در سطح شهر تهران کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شدند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
بارها به اتهام ارتکاب جرایم بعنف دستگیر و روانه زندان شده بود . ضعف قانون ما الان دوباره زندانی . بعد ازاد باز روز از نو روی از نو
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
پست شما نشانه ضعف اطلاع شما از قانون است.. لطفا مطالعه کنید
مرد نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
شاید 10 ساله نه تنها با مردمی که با ما تماس میگیرن که راجع به سیستمهای ضد سرقت ما اطلاعات بگیرن بلکه با ادارات مختلف پلیس پیشگیری و آگاهی مکاتبه و مذاکره میکنیم که توجیهشون کنیم که روش سرقتها تغییر کرده و دیگه نمیشه با مواردی مثل نصب انواع حفاظهای فلزی درب و پنجره یا انواع قفلها و دربهایی که تحت عناوین متقلبانه ضد سرقت عرضه میشوند از ورود سارقین پیشگیری کرد ولی صادقانه بگم مردم ما برای امنیت خودشون ارزش قائل نیستن و وقتی پای هزینه کردن برای ایجاد امنیت خودشون و خونوادشون وسط میاد میشن حکایت پهلوان پنبه ای که مرد خالکوب بهش گفت شیر بی یال و دم و اشکم خدا کی آفرید.

به هر حال تا وقتی فرهنگ تغییر نکنه از این اتفاقات خواهد افتاد
معلم
Germany
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
چرا در کشور جمهوری اسلامی احکام نورانی اسلام اجرا نمیشه؟؟؟؟!!! فکر کنید اگر حکم قطع ید اجرا می شد و دست اینها رو می بریدند این سارقان بی وجدان به هر دلیلی اعم از فقر و بیکاری و نیاز به پول برای عمل و... سرقت نمی کردند اینقدر سابقه نداشتند درس عبرتی میشدند برای همه/ مثل عربستان که با همه بدبختی و انحرافاتش دزدی اینقدر رواج نداره/ خواهش میکنم برای یه ماه مسلمان واقعی باشیم و احکام نورانی اسلام رو اجرا کنیم ببینیم چند نفر دیگه پناهنده - دزد و قاتل میشن؟ اصلا" فقیری می مونه؟؟؟؟!!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار