روحانی: نباید در گذشته‌ها باقی ماند/ هاموند: انگلیس به انجام تعهدات خود در توافق پایبند است
در دیدار مشترک
وزیر امور خارجه انگلستان با تاکید بر ضرورت رفع بی‌اعتمادی‌ها و سوابق تاریخی از اذهان عمومی اظهار داشت: اطمینان می‌دهم که دولت انگلستان نسبت به انجام تعهدات خود در توافق هسته‌ای پایبند خواهد بود.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
دادا چی طور وقتی که حرف از صندوق های رای میشه شما تو گذشته فرو میروید و وقتی که پای ظلم ظالم به یک ملت مظلوم به وسط میاد از گذشته فاصله میگیری ؟

میشه به من بگی معنی کلمه "بی غیرتی" چیه ؟

به نظر شما معنیش این نیست که هر بلایی سرمون آوردن از گذشته فاصله بگیریم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
همينطوره!برخي سخنان مسوولين خاطره غرب زده هاي عصرقجررو درذهن زنده ميكنه.البته مرحبابه اوناكه لااقل سنگ اسلام به سينه نميزدن.وقتي ازاقتصادميپرسي،به سياست ربطش ميدن.ميري سراغ سياست،دم ازمشكلات اقتصادي ميزنن.پناه برخداازدست اين"شترمرغهاي مدرن"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
درست میگه نباید در گذشته ماند!!! . حتما چند روز دیگه میاد میگه قرآن برای 1400 سال پیش بود و محمد ص و خندانش و واقعه عاشورا همه برای گذشته است . ما باید با دنیا صلح کنیم . هرکی ندونه فکر میکنه ما در دنیا از بمب هسته ای استفاده کردیم ما در دوجنگ جهانی 150 میلیون آدم را کشتیم ما مردم ویتنام و غزه و فلسطین و لبنان و سوریه و یمن و ...را کشتیم. خدایا تو چقدر زیبا انسانها را درونشان را رو میکنی.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
این دولت باز پای استعماری این دولت خبیث باز می کنه این ها همیشه باشعار اصلاح روابط می آن و بعد غلط های سابق شون تکرار می کنند دم از دموکراسی می زنند ،مسئولین کشور هم همیشه فریب این روباه پیر می خورند ضربه به کشور و مردم وارد می کنند.
انگلیس خبیث بوده الان هم خباثتش دور کشور مون می بینیم مثل فرزندش امریکا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
من از سابق مکرر گفته‌ام که اگر ملتی قدرت تحلیل خودش را از دست بدهد، فریب و شکست خواهد خورد. اصحاب امام حسن، قدرت تحلیل نداشتند؛ نمیتوانستند بفهمند که قضیه چیست و چه دارد میگذرد. اصحاب امیرالمؤمنین، آنهایی که دل او را خون کردند، همه مغرض نبودند؛ اما خیلی از آنها - مثل خوارج - قدرت تحلیل نداشتند. قدرت تحلیل خوارج ضعیف بود
.در جاده، همیشه باید شاخص مورد نظر باشد. اگر شاخص را گم کردید، زود اشتباه میکنید. امیرالمؤمنین میفرمود: «و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر»(9)؛ اول، بصیرت، هوشمندی، بینایی، قدرت فهم و تحلیل، و بعد صبر و مقاومت و ایستادگی...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
این سخنان آقا در سال 70 هست
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
بیانات حضرت آقا در مراسم بیعت دانشجویان/سال 68
عده‌یی از افراد ساده‌اندیش خیال میکنند که اگر دانشجو بخواهد حضور انقلابی داشته باشد، راهش این است که بر سر مسؤولان خود داد بکشد؛ خیر، این‌که انقلابیگری نیست. آن‌جایی که میبینید دانشجو بر سر مسؤولان امر داد میکشد، مسؤولان با دانشجویان هم‌جهت نیستند؛ آنها مزدور امریکا هستند و این جوانان نمیتوانند طاقت بیاورند و بالاخره فریاد اعتراض میکشند؛ کمااین‌که در رژیم گذشته همین‌گونه بود و دانشجو و طلبه و مردم و وجدانهای بیدار و انسانهای شجاع و روحهای سالم، بر سر مسؤولان امر داد میکشیدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
با این وضعیت کم کم جلوی عزاداری امام حسین هم میگیرد و میگوید نباید در گذشته گیر کنیم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار