آخرین اخبار:
کد خبر:۴۴۰۵۱۶

تامین هزینه بازاریابی و تبلیغات در بنگاه‌های کوچک دشوار است

موسس اتاق بازاریابی ایران گفت: بنگاه های کوچک بدلیل پایین بودن سطح درآمد  به بازارهای بین المللی دسترسی ندارند.

حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» با بیان اینکه موسسات مالی داخلی و خارجی با توجه به پایین بودن سطح درآمد  در بنگاه های کوچک تمایل چندانی به تامین سرمایه آنها ندارند اظهار داشت : با توجه به نقش موثر بنگاه های کوچک در چرخه اقتصادی و تدوین طرح های مناسب بازاریابی  می توان از نابودی این صنایع جلوگیری کرد.


وی تاثیر محدود در بازار را از مهمترین مشکلات  بازاریابی در بنگاه های کوچک دانست و افزو د: مدیران بنگاه های کوچک برنامه های بازاریابی را به طور کاملا شخصی  و سازگار با هنجارهای صنعتی انجام می دهند که در بیشتر مواقع با شکست  روبرو می شوند.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار