به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، نگاهی به عملکرد این بانک در مرداد ماه حاکی از افزایش تعداد کاربران سامانه های نوین و خدمات قابل ارائه از طریق این سامانه ها است، به گونه ای که در مقایسه با پایان سال قبل، کاربران اینترنت بانک معادل 8 درصد، پیام کوتاه 10 درصد و همراه بانک 12 درصد رشد داشته است. همچنین کاربران سامانه همبانک 6 درصد و سیناسل 8 درصد رشد داشته است. با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک که امروزه به سرعت در حال تغییر و گسترش است، امکان انجام سریع و بدون وقفه خدمات بانکی در تمام ساعات شبانه روز فراهم شده است.