84 درصد اعتبارات وام شهريه وزارت بهداشت كاهش يافته است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۱۴۸
رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت:

84 درصد اعتبارات وام شهريه وزارت بهداشت كاهش يافته است

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت گفت: 84 درصد از اعتبارات وام شهريه دانشجويان پزشكي كاهش يافته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، فرهاد جعفري صبح امروز در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها اظهار داشت: موضوع هدفمند كردن يارانه‌ها باعث كاهش اعتبارات وام شهريه شد و اميدواريم با تصويب اين لايحه اين موضوع سرانجام خوبي پيدا كند.

وي افزود: با اعتبارات موجود، دانشجويان شبانه در اولويت وام گرفتن از صندوق قرار دارند.

رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت بهداشت تصريح كرد: بدهكاران صندوق درصدشان از 10 درصد تا به حال بالاتر نرفته است و سالانه حدود 80 تا 10 هزار نفر به تعداد دانشجويان وام گيرنده اضافه مي‌شود.

جعفري در خصوص تخصيص كردن وام شهريه به وزارت بهداشت افزود: قانونگذار به تعداد دانشجويان وام را مشخص مي‌كند اما در نظر داريم براي سال آينده علاوه بر تعداد دانشجويان ميانگين سرانه شهريه پرداختي را نيز مدنظر آنها قرار دهيم.

وي در پايان اظهار كرد: اجاره خوابگاه‌ها نيز در قالب تسهيلات وام صورت مي‌گيرد و دانشجويان در قالب اجاره بها آن را به صندوق پرداخت مي‌كند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار