85 درصد دانشجويان دانشگاه علمي-كاربردي اردبيل بومي هستند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۱۸۵
رئيس دانشگاه جامع علمي- كاربردي اردبيل:

85 درصد دانشجويان دانشگاه علمي-كاربردي اردبيل بومي هستند

رئيس دانشگاه جامع علمي- كاربردي استان اردبيل گفت: 85 درصد دانشجويان اين دانشگاه بومي هستند.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اردبيل، عبدالعزيز ابراهيم زاده ديروز به مناسبت شانزدهمين سال فعاليت اين دانشگاه در سخنراني قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه اردبيل اظهار داشت: هم اكنون 15 مركز آموزشي علمي- كاربردي در استان اردبيل فعالند و 500 دانشجو در اين دانشگاه‌ها مشغول به تحصيل هستند.

وي با بيان اينكه 65 درصد دانشجويان اين دانشگاه را دانشجويان پسر تشكيل داده اند، گفت: در حال حاضر 300 استاد در اين دانشگاه تدريس مي كنند.

رئيس دانشگاه جامع علمي- كاربردي استان اردبيل اذعان داشت: تاكنون 2700 نفر در رشته‌هاي مختلف از دانشگاه جامع علمي- كاربردي فارغ التحصيل شده‌اند.

ابراهيم زاده تصريح كرد: اين دانشگاه به منظور تربيت نيروهاي متخصص و كارآفرين فعاليت مي كند تا زمينه اشتغال دانشجويان خود را فراهم كند.

وي در پايان اظهار داشت: در سال جاري رشته جوشكاري، حقوق قضايي، فيلمسازي، كمك كارگرداني و امور تعاون به رشته‌هاي اين دانشگاه افزوده شده است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار