کد خبر:۴۵۲۱۱
همايش منطقهاي شيمي و صنعت در دانشگاه آزاد دامغان برگزار شد
همايش منطقهاي شيمي و صنعت پنجشنبه در دانشگاه آزاد اسلامي دامغان برگزار شد.
دكتر كيوان كرامتي، عضو هيئت علمي و معاون پژوهشي دانشگاه آزاد دامغان در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در سمنان، گفت: همايش منطقه اي شيمي و صنعت با هدف معرفي دستاوردهاي پژوهشي محققان و دانش آموختگان و دانشجويان رشته شيمي و برقراري ارتباط هر چه بيشتر شيمي و صنعت برگزار شده است.
وي تعداد مقالات ارسالي را 120 مقاله عنوان كرد و اظهار داشت: در اين همايش تعداد 68 مقاله به صورت پوستر و 10 مقاله به صورت سخنراني ارائه شده است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا