کسانی وانمود می‌کنند آمریکایی‌ها امروز دیگر دشمنی نمی‌کنند/ خوشبینی مصدق به آمریکا باعث کودتا شد
رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان و دانش‌آموزان:
هزاران نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان در آستانه‌ی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
تعداد نظرات: ۴
ali4
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
متن پر از غلط است لطفاً اصلاح کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
ناشناس
United States of America
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
به جای اینکه دنبال امریکا بروید دنبال ان چیزی بروید که امریکا را امریکا کرده امریکا را قدرتمند و ثروتمند کرده بروید و آن علم و فناوری است مدیریت صحیح بر مبنای تجربه موفق و علم است اقتصاد و فرهنگی که تحت نظارت و هدایت دولت توسط مردم امریکا پیش می رود.

دولت ما مزاحم مردم در تولید است و طرحها هم غلط و خسارت زا است و هزینه چند برابر واقعی دارد! شرکتهای شبه دولتی وابسته به مدیران دولتی رانت خوار و ربا بانکی دراد ایران را منهدم می کند!!!
عباس مروجی
Australia
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است. آمریکا برای سیطره سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتی خودداری نمی نماید. او مردم مظلوم جهان را با تبلیغات وسیعش که به وسیله صهیونیسم بین الملل سازماندهی می گردد، استثمار می نماید. او با ایادی مرموز و خیانتکارش، چنان خون مردم بی پناه را می مکد که گوئی در جهان هیچ کسی جز او و اقمارش حقّ حیات ندارند...

امام خمینی(ره) :اگر ما با آمریکا و یا سایر ابرقدرتها کنار آمده بودیم، گرفتار این مصائب نبودیم، ولی مردم ما دیگر به هیچ وجه حاضر نیستند تن به خواری و ذلت دهند و مرگ سرخ را به زندگی ننگین ترجیح می دهند. ما برای کشته شدن حاضریم و با خدای خویش عهد نموده ایم که دنباله روی امام خود سیدالشهداء(ع) باشیم.(21/6/59)
ارسال نظرات
آخرین اخبار