مديريت مصرف ريشه در آموزه‌هاي علمي، ديني و فرهنگي دارد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۷۷۶
رئيس دانشگاه آزاد علي آباد كتول:

مديريت مصرف ريشه در آموزه‌هاي علمي، ديني و فرهنگي دارد

رئيس دانشگاه آزاد علي آباد كتول، مديريت مصرف منابع را كاري برنامه‌ريزي شده و همه جانبه در سطح ملي دانست و گفت: مديريت مصرف ريشه در آموزه‌هاي علمي، ديني، فرهنگي و پژوهشي دارد.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از گرگان، عليرضا ايرانبخش، ديروز پنجم آبان ماه در همايش مديريت مصرف كه در راستاي نام‌گذاري سال 88 به عنوان سال اصلاح الگوي مصرف که با مشاركت وزارت كشور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد علي آباد كتول برگزار شد، اظهار داشت: اصلاح الگوي مصرف فقط مختص اين سال نيست و همه ساله مصرف بايد بهينه صورت پذيرد و ما نيز بايد مديريت مصرف را به نحو احسن انجام دهيم.

دنكوب، فرماندار شهرستان علي آباد كتول نيز در اين همايش گفت: كمبود منابع در جامعه وجود دارد و اسلام اسراف را به شدت رد مي‌كند.

وي افزود: آيات و روايات به ما مي‌آموزد كه درست و بهينه مصرف و با رفتار، كردار و تلاش خود مصرف را مديريت كنيم.

همچنين آيت الله شاهرودي، نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري در اين مراسم با تاكيد به رعايت اصلاح الگوي مصرف در جامعه گفت: بايد به اصلاح الگوي مصرف در جامعه ساختار داده و عملي شود و در اين زمينه فرهنگ‌سازي صورت پذيرد.

لازم به ذكر است، در حاشيه اين همايش، نمايشگاه مديريت مصرف در سالن شهيد چمران اين واحد دانشگاهي افتتاح شد.

همچنين با حضور معاون پشتيباني استانداري گلستان و مسئولان، تفاهم‌نامه‌اي بين دانشگاه آزاد واحد علي آباد كتول و اداره كل توزيع برق منطقه‌اي استان منعقد شد.

خاطرنشان مي‌شود، اين همايش با مشاركت وزارت كشور، استانداري گلستان، فرمانداري دانشگاه آزاد واحد علي آباد كتول و ادارت كل استان و با حضور مسئولان استاني و شهرستاني برگزار شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار