دوره آموزش تخصصي مديريت نمايشگاههاي تجاري برگزار مي شود
به گزارش گروه اقتصادي «شبكه خبر دانشجو»، محمدمهدي نهاوندي، سرپرست دفتر امور ترويج تجارت سازمان توسعه تجارت ايران در اين باره گفت: دوره آموزشي کوتاه مدت مديريت نمايشگاههاي تجاري با همکاري UFI (اتحاديه جهاني صنعت نمايشگاهي)، انجمن صنعت نمايشگاهي ايران و دانشگاه راوزنبورگ آلمان برگزار ميشود.
وي خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه زيرساختهاي صنعت نمايشگاهي و گسترش کمي محل برگزاري نمايشگاههاي سراسر کشور، ضرورت توجه دستاندرکاران و متوليان حوزه بازرگاني به ارتقاي دانش فني و تخصصهاي مديريتي منابع انساني مجريان صنعت نمايشگاهي کشور اجتنابناپذير است.
نهاوندي افزود: به همين منظور توجه ويژه به آموزش و ارتقاي دانش فني منابع انساني فعال در بخش نمايشگاهي کشور متناسب با استانداردهاي روز بينالمللي در دستور کار سازمان توسعه تجارت ايران قرار گرفته است.
سرپرست دفتر امور ترويج تجارت سازمان توسعه تجارت ايران در خصوص اهداف برگزاري اين دوره آموزشي تصريح کرد: صنعت نمايشگاهي ايران به عنوان قطب منطقهاي اين صنعت محسوب ميشود و ارتقاي کارايي، رقابتپذيري، بهبود جايگاه صنعت نمايشگاهي کشور از جمله اهداف برگزاري دوره آموزش تخصصي مديريت نمايشگاههاي تجاري است.
وي افزود: اين دوره به صورت کارگاه آموزشي به دو شکل تئوري و عملياتي، همزمان با فرايندهاي اجرايي و برگزاري نمايشگاه بينالمللي در آلمان برگزار ميشود که در قالب آن آخرين استانداردهاي مديريت اجرايي در زمينه برپايي و برگزاري نمايشگاه تجاري به شرکت کنندگان منتقل ميشود.
نهاوندي شرکتکنندگان اين دوره آموزشي را مديران نمايشگاههاي کشور، کارشناسان و مجريان شرکتهاي نمايشگاهي کشور دانست و گفت: توسعه و تداوم آموزشهاي مشابه جزو اولويتهاي اصلي سازمان توسعه تجارت ايران در حوزه صنعت نمايشگاهي خواهد بود.
سرپرست دفتر امور ترويج تجارت سازمان توسعه تجارت ايران با بيان اينکه دوره آموزشي يادشده از 16 تا 23 آبان سال جاري برابر با هفت تا 14 نوامبر برپا ميشود، خاطرنشان کرد: علاقهمندان ميتوانند فرم تقاضاي عضويت را درپايگاه اطلاعرساني سازمان توسعه تجارت ايران به نشاني www.tpo.ir تکميل و در صورت احراز شرايط، در اين دوره آموزشي شرکت کنند./انتهاي پيام/