برنامههاي ناحيه بسيج دانش آموزي تهران بزرگ اعلام شد
به گزارش خبرنگار فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، سرهنگ جابر فضلي صبح امروز در نشست خبري در مركز ناحيه مقاومت بسيج دانش آموزي و فرهنگيان سپاه محمد رسول الله اظهار داشت: ناحيه بسيج مقاومت تهران بزرگ 620 هزار دانش آموز را سازماندهي كرده است كه اين دانش آموزان در هفته بسيج دانش آموزي برنامههاي تدارك ديده را در سطح مدارس اجرا ميكنند.
وي با بيان اينكه برنامههاي بسيج دانش آموزي در دو بخش متمركز و غيرمتمركز انجام ميشود، گفت: 20 هزار دانش آموز در برنامههاي هفته بسيج دانش آموزي حضور مصمم دارند.
فضلي تاكيد كرد: مراسم كوهپيمايي خواهران دانش آموز به استقرار سه هزار نفر از قرارگاه نورالله به طرف تپه نورالشهداء برگزار ميشود.
فرمانده جديد ناحيه بسيج دانش آموزي بيان داشت: مراسم بزرگداشت شهيد فهميده با شركت 1500 نفر از دانش آموزان در مزار اين شهيد واقع در بهشت زهرا برپا ميشود.
وي در ادامه افزود: دو رهروان شهدا با شركت 10 هزار نفر دانش آموز پسر، هشت آبان ماه در پارك چيتگر و حضور دانش آموزان در نمازهاي جمعه سراسر كشور از برنامههاي هفته بسيج دانش آموزي است.
فضلي گفت: در 13 آبان، زنگ استكبار ستيزي در همه مدارس به صدا در ميآيد تا دانش آموزان در سراسر كشور انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام كنند.
فرمانده جديد ناحيه بسيج دانش آموزي در ادامه بيان داشت: نيروي زميني مقاومت سپاه پاسداران بعد از تغييرات سپاه براي مقابله با تهديدات سخت و نيمه سخت تاسيس شده است./انتهاي پيام/