برگزاري سمينار ملي مديريت بحران و پدافند غيرعامل در دانشگاه گلستان
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۸۴۱

برگزاري سمينار ملي مديريت بحران و پدافند غيرعامل در دانشگاه گلستان

سمينار ملي مديريت بحران و پدافند غيرعامل اسفند ماه جاري در دانشگاه آزاد علي آباد كتول برگزار مي‌شود.

غلامرضا حسني، معاون پژوهشي دانشگاه آزاد علي آباد كتول در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در گرگان، گفت: معاونت پژوهشي اين واحد دانشگاهي با همكاري دانشگاه امام حسين(ع)، سازمان بسيج اساتيد كشور، استانداري و سپاه نينوا گلستان، دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه امام حسين(ع) و مركز گلستان و مجتمع دانشگاهي آمايش و پدافند غيرعامل، سمينار ملي مديريت بحران و پدافند غيرعامل را اول اسفند ماه سال جاري برگزار مي كند.

وي هدف از برگزاري اين سمينار را افزايش توان دفاعي و ايجاد قدرت بازدارندگي، افزايش ظرفيت برنامه ريزي به منظور پيش بيني منابع مالي، ايجاد و حفظ روحيه انسجام وحدت ملي و حفظ سرمايه هاي ملي بيان كرد.

حسني خاطرنشان كرد: پدافند غيرعامل و فرهنگ سازي، پدافند غيرعامل و بهداشت محيط، پدافند غيرعامل و آمايش سرزمين، پدافند غيرعامل و مديريت انرژي، پدافند غيرعامل و مديريت IT، پدافند غيرعامل و سيستم هاي اطلاعاتي، پدافند غيرعامل و امنيت شبكه و پدافند غيرعامل و فرماندهي و كنترل از محورهاي اين سمينار است.

معاون پژوهشي دانشگاه آزاد علي آباد كتول آخرين مهلت ارسال مقالات را اول بهمن ماه سال جاري اعلام كرد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار