درخشش دانشجويان دامپزشکي دانشگاه سمنان در تحصيلات تکميلي
دکتر سيد جواد احمدپناهي در گفتوگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در سمنان، گفت: اين دانشجويان هم اکنون در دانشگاههاي شهيد باهنر کرمان، فردوسي مشهد، سمنان و همدان در حال تحصيل هستند.
وي تصريح کرد: اين چهارمين سال متوالي است که فارغ التحصيلان دوره کارداني اين آموزشکده با رتبههاي چشمگير به مقطع بالاتر دانشگاههاي معتبر کشور راه پيدا ميکنند.
احمدپناهي اين موضوع را نتيجه همت والاي دانشجويان در جهت کسب آموزشهاي لازم و همکاري قابل تقدير استادان اين واحد آموزشي دانست و اظهار اميدواري کرد: حال که دانشکده دامپزشکي نيز در دانشگاه سمنان تاسيس شده و براي اولين بار دانشجوي دوره دکتري جذب کرده، با حمايتهاي مالي و اداري مسئولان دانشگاه در جهت راهاندازي آزمايشگاههاي لازم و جذب و استخدام اعضاي هيئت علمي مربوطه، اين دانشکده نيز همچون آموزشکده دامپزشکي موجبات سربلندي دانشگاه سمنان را بيش از پيش فراهم کند.
خاطرنشان ميشود، دانشکده دامپزشکي دانشگاه سمنان به عنوان سيزدهمين دانشکده اين دانشگاه با پذيرش اولين دوره دانشجويان دکتري حرفهاي دامپزشکي از مهر ماه گذشته آغاز به کار کرده است./انتهاي پيام/