کد خبر:۴۶۳۰۱
گشايش نمايشگاه سراسري عكس دانشجويي در دانشگاه آزاد خرم آباد
نمايشگاه سراسري عكس دانشجويي به ميزباني دانشگاه آزاد خرم آباد، امروز 10 آبان ماه در گالري انديشه دانشكده علوم پايه اين دانشگاه گشايش يافت.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از خرم آباد، در اين نمايشگاه كه با هدف تشويق و ترغيب دانشجويان به فعاليتهاي هنري برپا شده است، 140 قطعه عكس سياه و سفيد و رنگي با موضوعات آزاد به نمايش گذاشته شده است.
بر پايه اين گزارش، اين نمايشگاه دورهاي با نمايش آثار دانشجويي مناطق 12 گانه دانشگاه آزاد به ميزباني دانشگاه آزاد خرم آباد برپا شده است.
علاقهمندان مي توانند جهت بازديد از آثار از 10 تا 15 آبان ماه جاري به اين نمايشگاه مراجعه كنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا