پيشرفت 45 درصدي عمليات ساخت دانشکده فني مهندسي دانشگاه هرمزگان
احمد نوحه گر در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در بندرعباس، با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين مجموعه ساختماني به مساحت 8600 مترمربع و با اعتبار 30 ميليارد ريال، در دو بلوک ساخته خواهد شد.
وي بيان داشت: اين پروژه شامل هشت آزمايشگاه، هشت کلاس درس 60 نفره، چهار سالن کار و مطالعه دانشجويان کارشناسي ارشد هر کدام به ظرفيت 50 نفر، دو کتابخانه تخصصي دپارتمانه، چهار اتاق سمينار، دو اتاق اداري گروه برق و الکترونيک، دو اتاق استادان مدعو، دو سايت کامپيوتر و محل استقرار استادان است.
رئيس دانشگاه هرمزگان به احداث فاز دوم دانشكده علوم پايه دانشگاه با همكاري استانداري استان اشاره كرد و افزود: اين مجموعه در زميني با مساحت 4000 مترمربع شامل هشت آزمايشگاه 16و 32 نفره زمين شناسي و زيست شناسي، كلاس هاي درس، سايت كامپيوتر، اتاق هاي سمينار و محل استقرار اعضاي هيئت علمي ساخته مي شود.
نوحه گر ادامه داد: به منظور رفاه حال دانشجويان و افزايش نظم و ايجاد امنيت بيشتر در محوطه دانشگاه، پاركينگ اختصاصي ويژه جا به جايي دانشجويان در زميني با مساحت 8000 مترمربع با ظرفيت 50 دستگاه اتوبوس و اعتباري بالغ بر دو ميليارد و 630 ميليون ريال ساخته شد و مورد بهره برداري قرار گرفت.
به گفته وي قبل از بهره برداري از اين پاركينگ، اتوبوس ها در محوطه اصلي دانشگاه تردد داشتند كه اين امر منجر به ايجاد بي نظمي و كاهش ايمني مي شد./انتهاي پيام/