کد خبر:۴۶۴۲۷
دانشگاه آزاد و جامع علمي کاربردي در سيريك ساخته مي شود
سرپرست دانشگاه پيام نور سيريك از تأسيس دو دانشگاه آزاد و جامع علمي کاربردي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بندرعباس، سهراب سعيدي امروز در دومين همايش خيرين دانشگاه پيام نور سيريک، از تأسيس اين دو دانشگاه در آينده اي نزديک در اين شهرستان خبر داد.
شيخ افراز، امام جمعه اهل تسنن سيريك نيز در اين همايش با اشاره به اهميت دانشگاه پيام نور، گفت: کمک به دانشگاه به اندازه کمک به کودکان يتيم و مسجد و مدرسه سازي اجر و پاداش معنوي دارد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا