جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، ساعت ارائه خدمات خود را در روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۷ و در روز پنجشنبه ( ۵ آذرماه) نیز از ۸ صبح تا ساعت ۱۴ افزایش داده است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وظیفه عمومی ناجا؛ سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به درخواست های متقاضیان خدمات الکترونیک خود را تا سطح شهرستان ها گسترش داده است.
وی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک در این سازمان افزود: میزان مراجعات حضوری مردم به سازمان وظیفه عمومی ناجا کاهش داشته و این امور با دقت و سرعت چشمگیری انجام می شود.
سردار کریمی تاکید کرد: همزمان با گسترش این دسته از خدمات الکترونیکی دیگر امکان جعل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه عمومی وجود ندارد و برای هرگونه دسیسه احتمالی در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده است.
وی با اشاره به برخی فعالیت های اخیر انجام شده در سازمان گفت: از زمان آغاز طرح تعویض کارت های معافیت و پایان خدمت حدود 9 میلیون کارت در این زمینه تعویض شده است.
سردار کریمی بیان کرد: طرح تعویض کارت های قدیمی با کارت های هوشمند در ابتدا از دی ماه سال 90 با تعویض کارت های معافیت آغاز و از مهرماه سال 91 طرح تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت با کارت های هوشمند با زمان بندی اعلامی انجام پذیرفت.
وی در ادامه درخصوص تسهیلات این سازمان برای زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی گفت: با توجه به مراجعه روزانه به طور متوسط هزار نفر برای دریافت مجوز خروج از کشور به این سازمان، مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ برای خدمت رسانی بهتر به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی و درخواست مجوز خروج از کشور آنان و رفاه بیشتر این دسته از عزیزان ساعت ارائه خدمات خود را در روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 17 و در روزهای پنجشنبه ( 28 آبان و 5 آذر ماه ) نیز از 8 صبح تا ساعت 14 افزایش داده است.
سردار کریمی بیان کرد: مشمولان و خانواده های آنان می تواننداز طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانیwww.vazifeh.police.ir و همچنین سامانه تلفن گویا به شماره 096480 اطلاعات لازم در خصوص خدمت وظیفه عمومی را دریافت کنند.